اکبرپور: ماشاریپوف از سطح لیگ ایران بالاتر است

اکبرپور: ماشاریپوف از سطح لیگ ایران بالاتر است

بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال تا قهرمانی 4 قدم دیگر فاصله دارد که باید این قدم ها را با تمرکز و دقت بیش تر بردارد تا به قهرمانی برسد.

علیرضا اکبرپور در گفت وگو با ایکسل، در ارزیابی از عملکرد استقلال برابر ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: طبیعی بود که استقلال برنده این دیدار باشد. اگر 3 امتیاز این بازی را از دست می داد با بردی که پرسپولیس برابر نساجی داشت، صدرنشینی را از دست می داد و شرایط برای استقلال سخت می شد.

وی گفت: استقلال در یک غافلگیری گل خورد و برای اینکه جبران کند در نیمه دوم متفاوت از نیمه اول بازی کرد و یکی از بهترین بازی های استقلال در لیگ برتر بود به طوری که با یک بازی کاملا هجومی و تمام حمله توانست گل بزند و به خواسته خود برسد.

اکبرپور با اشاره به عملکرد خوب ماشاریپوف در این بازی گفت: وی یک بازیکن بسیار فوق العاده است که بازی به بازی بهتر از قبل می شود. در حقیقت یک بازیکن تمام عیار و موثر برای استقلال محسوب می شود که در تمام پست ها تاثیرگذار و بالاتر از سطح لیگ برتر ایران است.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: استقلال نباید به همین راحتی در ابتدای بازی گل بخورد و در بازی های بعدی باید ضعف هایش را برطرف کند.

وی ضعف استقلال را در ضدحمله عنوان کرد و گفت: ذوب آهن در نیمه دوم خیلی تلاش کرد تا برای دروازه استقلال خطرساز باشد اما بی نتیجه بود. ذوب آهن تیم خوبی است و همیشه سعی کرده برای تیم های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس مزاحمت ایجاد کند و امتیاز بگیرد. این تیم تکنیکی و سرعتی است و همواره روی ضدحمله ها توانسته گل بزند.

اکبرپور در پایان گفت: پرسپولیس منتظر است که استقلال امتیاز از دست بدهد تا در صدر جدول قرار بگیرد. قهرمانی استقلال دست خودش است و باید چهار قدم باقی مانده را با تمرکز و دقت بیشتر بازی کند تا به قهرمانی برسد.

پایان خبر ایکسل

اکبرپور: ماشاریپوف از سطح لیگ ایران بالاتر است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اکبرپور: ماشاریپوف از سطح لیگ ایران بالاتر است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اکبرپور: ماشاریپوف از سطح لیگ ایران بالاتر است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه