با پادشاه وانت ها آشنا شوید /عکس

امیرمسعود عابدین_ شلبی آمریکا بیش از یک دهه است که در حال ارائه قدرتمندترین سری وانت های فورد است و بسته های جدیدی را برای جدیدترین مدل های F-۱۵۰ رپتور معرفی کرده است. هیچ یک از این پیکاپ ها ارزان نبوده و هر دو جنبه قابلیت ها و عملکرد خودرو را افزایش می دهند.

با پادشاه وانت ها آشنا شوید /عکس

شلبی Baja رپتور با موتور ۳٫۵ لیتری EcoBoost توربوشارژ دوقلو ۵۵۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو دستخوش تغییراتی در ظاهر شده و سپر و ادوات جدیدی را دریافت می کند.

براساس گزارش motor1 نسخه رپتور R که دارای پیشرانه سوپرشارژر ۵٫۲ لیتری V-۸ گرفته شده از ماستنگ GT۵۰۰ است بیش از ۹۰۰ اسب بخار قدرت دارد. شلبی یک سوپرشارژر ۳٫۸ لیتری Whipple و یک اگزوز Borla اضافه می کند در حالی که هر دو نسخه رپتور یک کیت تعلیق BDS رینگ های فورج شده ۱۸ اینچی Shelby Raptor Flow لاستیک های ۳۷ اینچی و خنک کننده اضافی دریافت می کنند.

با پادشاه وانت ها آشنا شوید /عکس

شلبی همچنین چندین ارتقاء خارجی مانند کاپوت Baja Raptor با دریچه های کاربردی و یک جلوپنجره سفارشی با چراغ های LED را همراه با این بسته ارائه می دهد. سپرهای فولادی دو چراغ ۱۰ LED اینچی و یک نوار نور ۳۰ LED اینچی حفاظت و کارایی بیشتری را به فورد اضافه می کنند. حتی سپر عقب نیز دارای دو چراغ LED مربعی شکل است.

با پادشاه وانت ها آشنا شوید /عکس

در داخل شلبی لوگوی خود را به کفپوش ها و روکش های چرمی صندلی ها با خطوط قرمز اضافه می کند. پدال های مسابقه ای بیلت و یک پلاک داشبورد تکمیل کننده ارتقاءهای کابین هستند.

با پادشاه وانت ها آشنا شوید /عکس

قیمت بسته V-۶ از ۵۱۹۹۵ دلار (معادل سه میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان) شروع می شود در حالی که ارتقاء V-۸ Raptor R حدود ۵۴۹۹۵ دلار (معادل سه میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان) قیمت دارد. هیچ یک از این قیمت ها شامل خود خودرو نیستند بنابراین این قیمت ها به بهای خودرو اضافه می شوند. قیمت فورد F-۱۵۰ رپتور ۲۰۲۴ از ۸۰۴۳۵ دلار (معادل چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان) شروع می شود و پکیج رپتور R نیز ۳۱۹۲۵ دلار (معادل یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان) قیمت دارد.

با پادشاه وانت ها آشنا شوید /عکس

۳۲۲

با پادشاه وانت ها آشنا شوید /عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با پادشاه وانت ها آشنا شوید /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با پادشاه وانت ها آشنا شوید /عکس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه