درخواست انجمن ورزشی نویسان از تاج برای رسیدگی به رفتار کاپیتان تراکتور پس از بازی با پرسپولیس

درخواست انجمن ورزشی نویسان از تاج برای رسیدگی به رفتار کاپیتان تراکتور پس از بازی با پرسپولیس

انجمن ورزشی نویسان با ارسال نامه ای خطاب به مهدی تاج خواهان رسیدگی به رفتار کاپیتان تراکتور در پایان بازی با پرسپولیس شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ایکسل، انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون فوتبال نگراتی و ناراحتی خود را از اتفاقاتی که در پایان بازی پرسپولیس و تراکتور از سوی شجاع خلیل زاده رخ داد مطرح کرد که متن این نامه به شرح زیر است: 

به نام خدا

جناب آقای تاج
ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام

با عنایت به اتفاقات روی داده در پایان دیدار لیگ برتر فوتبال بین تیم های پرسپولیس و تراکتور متاسفانه بار دیگر شاهد وقوع اتفاقی ناپسند در راهرو های خروجی ورزشگاه آزادی و در جایگاه میکسدزون که محدوده قانونی حضور خبرنگاران و پرسش سوال از بازیکنان و مربیان است بودیم.

بدیهی است که قواعد حرفه ای ایجاب می کند که علیرغم استرس و فشار عصبی بر روی بازیکنان و به خصوص در شرایط باخت یک تیم، بازیکنان با رعایت ادب و اخلاق و متانت و منطق در جایگاه خبرنگاران قرار گرفته و پاسخگوی سوالات آنان باشند. متاسفانه آنچه شجاع خلیل زاده به عنوان یک بازیکن با تجربه و ملی پوش و کاپیتان تیم تراکتور در پایان بازی با پرسپولیس در مواجهه با خبرنگاران رقم زد، عدم رعایت چارچوب های حرفه ای در گفت و گوی رسانه ای پایان مسابقه و بی حرمتی به پیراهن باشگاه تراکتور به عنوان یک باشگاه قدیمی و پر هوادار، و بی احترامی به مجموع همکاران رسانه ای حاضر در میکسدزون بود.  

براین اساس، انجمن ورزشی نویسان ایران ضمن ابراز تاسف از رفتار دور از شان شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال و باشگاه تراکتور مجدانه درخواست دارد ضمن عذرخواهی از جامعه رسانه ای، نسبت به برخورد قاطع و سریع با ایشان اقدام و گزارش آن را جهت اطلاع همگان منعکس نمایند.

انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی ایران

درخواست انجمن ورزشی نویسان از تاج برای رسیدگی به رفتار کاپیتان تراکتور پس از بازی با پرسپولیس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخواست انجمن ورزشی نویسان از تاج برای رسیدگی به رفتار کاپیتان تراکتور پس از بازی با پرسپولیس" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخواست انجمن ورزشی نویسان از تاج برای رسیدگی به رفتار کاپیتان تراکتور پس از بازی با پرسپولیس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه