زمینه سازی معرفی دانشجویان به صاحبان کار و شرکت ها در رویداد صدرا

زمینه سازی معرفی دانشجویان به صاحبان کار و شرکت ها در رویداد صدرا

مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: حضور بنگاه های کسب وکار تسهیل گر نیز در رویداد صدرا، موقعیت معرفی دانشجویان به صاحبان کار و شرکت ها را فراهم می کند.

اعظم السادات نوربخش، مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در اختتامیه رویداد صدرا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایکسل با اشاره به شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: رویداد صدرا با دعوت از فعالان اقتصادی تلاش کرده به نوبه خود سهمی در تحقق این شعار داشته باشد و گامی برای اشتغال جوانان تحصیل کرده بردارد.

وی افزود: برگزاری رویداد صدرا، نقطه عطف و فصلی تازه برای همکاری بین دانشگاه و صنعت بوده و با همکاری ارزشمند استادان و دانشجویان و یاری صنایع، بنگاه ها و فعالان اقتصادی انجام شده است.
مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: در این رویداد حدود 50 شرکت تولیدی و بنگاه اقتصادی با مشارکت فعال، دانشگاه را همراه کرده، دانشجویان با بازدید از نمایشگاه، علاقه مندی های خود را اعلام می کنند و توسط دانشگاه به صاحبان حرف جویای کارآموز طرح پویش معرفی می شوند.

نوربخش عنوان کرد: حضور بنگاه های کسب وکار تسهیل گر نیز در نمایشگاه، موقعیت معرفی دانشجویان به صاحبان کار و شرکت ها را فراهم می کند. دانشجویان با حضور و کسب تجربه در مراکز کار، امکان استخدام در آن شرکت ها و صنایع را به عنوان نیروی کار مجرب خواهند داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمینه سازی معرفی دانشجویان به صاحبان کار و شرکت ها در رویداد صدرا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمینه سازی معرفی دانشجویان به صاحبان کار و شرکت ها در رویداد صدرا"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه