ضرغامی: آیین‌نامه ایمن‌سازی و استحکام تأسیسات گردشگری تصویب شد

در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

ضرغامی: آیین‌نامه ایمن‌سازی و استحکام تأسیسات گردشگری تصویب شد

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آیین‌نامه حمایت از ایمن‌سازی و استحکام‌بخشی تأسیسات گردشگری در جلسه هیئت دولت به تصویب رسید. ما در این زمینه خلا قانونی داشتیم و این آیین‌نامه با دستگاه قضایی هماهنگ شده و در دولت مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری ایکسل؛ عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: آیین‌نامه حمایت از ایمن‌سازی و استحکام‌بخشی تأسیسات گردشگری در جلسه هیئت دولت به تصویب رسید. ما در این زمینه خلا قانونی داشتیم و این آیین‌نامه با دستگاه قضایی هماهنگ شده و در دولت مصوب شده است.

وی افزود: با این آیین‌نامه تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی به سه گروه تقسیم می‌شود.

ضرغامی گفت: تشحیص پرخطر بودن و عدم استحکام یک بنا در یک کارگروه خارج از وزارت گردشگری صورت می‌گیرد و بعد از تشخیص، بانک‌ها باید تامین منابع لازم را داشته باشند و بعد از مدتی باید این کار اجرا شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرغامی: آیین‌نامه ایمن‌سازی و استحکام تأسیسات گردشگری تصویب شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرغامی: آیین‌نامه ایمن‌سازی و استحکام تأسیسات گردشگری تصویب شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه