مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد سیرجان صادر شد

مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد سیرجان صادر شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان موفق به اخذ مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات صنعت، معدن و فولاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایکسل، با برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی و هماهنگی مراکز تحقیقاتی با حضور عبدالله محمدی، مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته داوران سازمان مرکزی، مسیولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان و نماینده شرکت ماهان سیرجان به عنوان نماینده صنعت با راه اندازی مرکز تحقیقات صنعت، معدن و فولاد این واحد دانشگاهی موافقت شد.

با توجه به موقعیت مناسب وجود معادن، مراکز صنعتی، اقتصادی در شهرستان سیرجان و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان ازجمله وجود کارگاه و آزمایشگاه های مدرن، کارگاه مهندسی معکوس، سرای نوآوری فولاد، زنجیره تامین و اعضای هییت علمی ماهر و دانشجویان تحصیلات تکمیلی متناسب با صنعت فولاد و معدن می تواند بستر مناسبی را برای پیشرفت، بالندگی علمی و تحقیقاتی در صنعت، معدن و فولاد فراهم کند.

مرکز تحقیقات صنعت، معدن و فولاد می کوشد تا با بهره گیری از همهظرفیت های موجود با حمایت و تشویق محققان و پژوهشگران، رابطه بین متخصصان صنایع و معادن و پژوهشگران و محققان را تقویت کند و توانمندی آنها را در پژوهش افزایش داده و با بهره گیری از مستندات علمی، حل مشکلات و چالش های صنایع و معادن شهر سیرجان و منطقه را در اولویت قرار دهد تا بدین وسیله، حداکثر بهره وری از نتایج تحقیقات به عمل آید و در راستای ارتقا صنایع و معادن گام های بلندی بردارد.

سرآمدی در پژوهش و نوآوری صنعت، فولاد و معدن در سطح ملی و منطقه ای و ارزش آفرینی از طریق اکوسیستم این مرکز هدف نهایی دانشگاه است که با ایجاد زمینه های همکاری های علمی، تحقیقاتی و کاربردی بین دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت و معدن، همچنین رویکرد درآمدزایی از طریق فعالیت های علمی محقق خواهد شد. پژوهشگران و محققان می توانند با ارایه انجام طرح های پژوهشی کاربردی در زمینه های مرتبط با صنعت و فولاد در قالب گروه های پژوهشی در این مرکز همکاری داشته باشند.

مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد سیرجان صادر شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد سیرجان صادر شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد سیرجان صادر شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه