مرکز رشد فناوری های نوین واحد تهران مرکزی افتتاح شد

با حضور دکتر طهرانچی؛

مرکز رشد فناوری های نوین واحد تهران مرکزی افتتاح شد

مرکز رشد فناوری های نوین واحد تهران مرکزی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع دانشگاهی آیت ا… هاشمی رفسنجانی( نیایش) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ایکسل، مرکز رشد فناوری های نوین واحد تهران مرکزی بعد از یکسال با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع دانشگاهی آیت ا… هاشمی رفسنجانی( نیایش) افتتاح شد.

در این مرکز رشد هسته های نوپا و فناور فعالیت می کنند و برخی از این شرکت ها در حال اخذ مجوز دانش بنیانی نیز هستند.

مرکز رشد فناوری های نوین واحد تهران مرکزی با ایجاد فضای کاری مشترک و در راستای شکوفایی و بهره برداری از هسته های نوپا و فناور و همچنین کاربردی کردن علوم و توسعه فناوری ضمن حمایت و پشتیبانی از محققان و پژوهشگران،خدمات متنوع و گوناگونی را ارایه می دهد.

دانشجویان و صاحبان ایده های نو می توانند با حضور در مرکز رشد و فناوری های نوین واحد تهران مرکزی، از امکانات مرکز استفاده نموده و  ایده خود را پرورش داده و به سوی تجاری سازی و ثروت آفرینی سوق دهند.

به گزارش ایکسل، دفتر این مرکز در فضایی به مساحت300 متر در طبقه منفی یک دانشکده شهرسازی و معماری مجتمع دانشگاهی آیت الله هاشمی رفسنجانی ( نیایش ) واحد تهران مرکزی  واقع شده است. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرکز رشد فناوری های نوین واحد تهران مرکزی افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرکز رشد فناوری های نوین واحد تهران مرکزی افتتاح شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه