مقاوم سازی پل چوبی در دستور کار شهرداری تهران

رمضانی در گفت وگو با ایکسل خبر داد: 

مقاوم سازی پل چوبی در دستور کار شهرداری تهران

معاون فنی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران گفت: مقاوم سازی و بهسازی «پل چوبی» در دستور کار سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران قرار گرفته و به زودی اجرایی خواهد. 

مهدی رمضانی معاون فنی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران، در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ایکسل، اظهار کرد: بهسازی و ایمن سازی پل چوبی که یکی از پل های قدیمی شهر تهران است جزو برنامه های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

وی تصریح کرد: طرحی برای مقاوم سازی پل چوبی ارایه شده و نقشه و برنامه آن نیز در حال حاضر در نوبت اجرا قرار گرفته است. 

معاون فنی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که پل چوبی در چه بازه زمانی مقاوم سازی خواهد شد، اضافه کرد: ما در این سازمان سیاست اجرا و زمان اجرای پروژه ها را تعیین نمی کنیم و فقط می دانم که مقاوم سازی این پل هم در برنامه های ما جا دارد.

رمضانی همچنین تاکید کرد: وظیفه ما تهیه نقشه است و در بحث اجرا حتما همکاران دیگر اولویت بندی مشخصی را برای خود دارند و شاید نشود اولویت بندی مقاوم سازی همه پل های تهران را در یک بازه زمانی و با هم شروع کرد اما حتما پل چوبی هم جزو اولویت ها قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پل چوبی از لحاظ وقوع زلزله با ریشتر بالا پر خطر محسوب می شود و ان شاالله در اولین فرصت مقاوم سازی آن عملیاتی می شود. 

مقاوم سازی پل چوبی در دستور کار شهرداری تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقاوم سازی پل چوبی در دستور کار شهرداری تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقاوم سازی پل چوبی در دستور کار شهرداری تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه