نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a7C + 28-60mm بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C با لنز 28-60 میلی متر

نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a7C + 28-60mm بدنه

بررسی دوربین آلفا A7C و لنز 28-60 میلی متری

سونی این بار شاهکاری هیجان انگیز در دنیای دوربین های حرفه ای و فول فریم خلق کرده است. این دوربین قادر به فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. به طور مشابه، یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی با فناوری Exmor R BSI CMOS باعث می شود کیفیت را بیش از آنچه انتظار دارید درک کنید. علاوه بر این، این دوربین از سیستم فوکوس خودکار هیبریدی تا 693 نقطه استفاده می کند که سال ها خرید یک دوربین جدید را برای شما غیر ضروری می کند.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C + بدنه 28-60 میلی متر

مشخصات و بررسی سونی Alpha a7C

تثبیت کننده 5 محوره تعبیه شده در این دوربین به همراه لنز 28-60 میلی متری نیز می تواند نیازهای تجاری شما را برآورده کند. اگر یک عکاس حرفه ای هستید. این دوربین همان چیزی است که انتظار می رفت. در واقع بلوتوث و وای فای داخلی نیز تکمیل کننده این پکیج هستند و با بررسی ظاهر جذاب این دوربین، اطمینان بیشتری در خرید آن خواهید داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a7C + 28-60mm بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a7C + 28-60mm بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه