نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a99 II بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین بدون آینه سونی Alpha a99 II

نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a99 II بدنه

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه بدنه سونی Alpha a99 II

نگاهی جامع به Sony Alpha a99 II

دوربین Sony Alpha a99 II را می توان یکی از کامل ترین دوربین های سونی A-mount تا زمان عرضه این محصول دانست که از سنسور قدرتمند فول فریم 42.4 مگاپیکسلی CMOS و پردازنده پرسرعت BOINZ X برای خلق کیفیت بالا بهره می برد. و تصاویر فوق العاده ای انجام خواهد داد

شما برای عکاسی در شرایط نوری مختلف آزاد هستید و می توانید ISO را بین 50 تا 102400 تنظیم کنید همچنین سنسور سونی Alpha a99 II مانند اکثر دوربین های سونی از نوع BSI است. به همین دلیل، تصاویر در مناطق تاریک دارای کمترین نویز هستند و در ISO بالا، تصاویر وضوح و جزئیات بالایی دارند.

این را هم اضافه کنیم که با کمک این دوربین قادر خواهید بود با کیفیت 4K UHD عکاسی کنید.

بدنه ارگونومیک این دوربین به شما این امکان را می دهد تا برای مدت طولانی بدون فشار و مشکل اضافی از آن استفاده کنید و از عکس های خود نهایت لذت را ببرید.

همچنین به قابلیت عکاسی پیوسته با سرعت 12 فریم بر ثانیه با فوکوس خودکار توجه کنید که این دوربین را نسبت به سایر دوربین های هم رده خود بهتر می کند.

سیستم فوکوس خودکار این دوربین مجهز به فناوری تشخیص فاز هیبریدی منحصر به فرد و پیشرفته است که می تواند 399 نقطه فوکوس مجزا را به شما ارائه دهد.

علاوه بر این، افزودن Motion S&Q به منوی تنظیمات a99 II امکان ضبط ویدیوی Full HD را در محدوده وسیعی از سرعت بین 1 تا 120 فریم بر ثانیه فراهم می کند.

یکی دیگر از گزینه های این دوربین سونی تجهیز آن به سیستم تثبیت کننده 5 محوره است که اثرات لرزش دوربین را تا 4.5 استاپ کاهش می دهد و در نتیجه تصاویر ثبت شده کاملا شفاف خواهند بود.

در Sony Alpha a99 II، علاوه بر صفحه نمایش 5 اینچی TFT LCD، می توانید کادربندی دقیق را از طریق منظره یاب الکترونیکی 0.5 اینچی OLED با کیفیت 2.36 میلیون نقطه تجربه کنید. البته توجه داشته باشید که صفحه نمایش این دوربین لمسی نیست اما قابلیت چرخش دارد.

از نظر امکانات ارتباطی می توانید Wi-Fi، NFC و بلوتوث را در این دوربین بیابید.

سنسور و پردازنده پیشرفته

سنسور فول فریم سونی Alpha a99 II که Exmor 42.4 نام دارد، با استفاده از تمامی عملکردها می تواند تصاویر خیره کننده ای را در هر شرایط نوری برای شما ثبت کند.

با بهره گیری از فناوری BSI، عملکرد لایه ضد انعکاس که پیکسل ها را می پوشاند به بالاترین و بهینه ترین حالت ممکن رسیده است و جذب نور از سطح موثر هر پیکسل بسیار افزایش یافته است.

این ویژگی نسبت سیگنال به نویز را حتی در محیط های کم نور و حساسیت ISO بالا بسیار افزایش داده است و در نتیجه تصاویر ارائه شده نویز بسیار کمی دارند. این سنسور می تواند با تقویت ولتاژ سیگنال های خروجی، حساسیت ISO را تا 102400 افزایش دهد.

علاوه بر همه اینها، سونی یک فیلتر اپتیکال کم گذر را به ساختار سنسور این دوربین اضافه کرد تا از وضوح و وضوح تصویر اطمینان حاصل کند تا حداکثر نور ممکن به سطح ردیاب های نوری برسد.

تجربه ای بدون تاری با a99 II

دوربین a99 II مجهز به سیستم تثبیت کننده قدرتمند 5 محوری است که می تواند اثرات لرزش و لرزش دوربین را هنگام عکسبرداری به حداقل برساند.

به طور کلی، این تثبیت کننده می تواند اثرات مخرب لرزش در هنگام ضبط تصویر را تا 4.5 توقف کاهش دهد. این ویژگی در هنگام استفاده از لنزهای تله فوتو بسیار مهم خواهد بود، زیرا لرزش دوربین در عکاسی تله فوتو بسیار مهم است و کوچکترین لرزش می تواند اثرات بسیار نامطلوبی بر نتیجه نهایی داشته باشد.

دقت و فوکوس خودکار

سونی در زمینه طراحی سیستم های فوکوس خودکار همیشه در صدر جدول بوده است. این شرکت تمام فناوری خود را در سیستم فوکوس a99 II قرار داده است.

این سیستم مجهز به 399 نقطه فوکوس روی سنسور تصویر است. علاوه بر این 79 نقطه فوکوس به صورت ویژه بر روی سنسور فوکوس این دوربین قرار گرفته است.

همکاری این دو سنسور برای فوکوس روی سوژه در واقع همان روش تشخیص ترکیبی فازی است که سونی در دوربین های خود استفاده می کند. 79 نقطه فوکوس هیبریدی متقاطع و 15 نقطه فوکوس متقاطع روی سنسور تصویر، عملکرد فوکوس خودکار را در طیف گسترده ای از شرایط بسیار دقیق می کند. سیستم فوکوس a99 II توانایی فوکوس خودکار روی سوژه را در نور بسیار کم معادل -4EV دارد.

فیلمبرداری بی نظیر 4K

a99 II اولین دوربین A-mount است که می تواند تصاویر با کیفیت UHD 4k را با سرعت 30 فریم بر ثانیه در حافظه داخلی خود ثبت کند. به لطف روش فوکوس هیبریدی، ردیابی خودکار سوژه در حین عکسبرداری امکان پذیر است.

a99 II با بیت ریت 100 مگاپیکسل در ثانیه و با فرمت XAVC S ضبط می کند این عدد برای ضبط تصاویر با کیفیت Full HD به 50 مگاپیکسل در ثانیه می رسد.

طراحی و ساخت بدنه

سونی در بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم استفاده کرده است که آن را بسیار سبک اما در عین حال مستحکم کرده است. اندازه دوربین 8 درصد کوچکتر از نسل قبلی است.

طبق ادعای سونی شاتر a99 II و قطعات مربوطه تا 300000 عکس دوام می آورد که مقدار بسیار بالایی است.

همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف نگران نباشید زیرا این دوربین در برابر عواملی مانند رطوبت و گرد و غبار مقاومت خوبی دارد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a99 II بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی آلفا a99 II بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه