نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 + 24-70mm بدنه

مقدمه، بررسی و بررسی اجمالی

دوربین بدون آینه نیکون Z7 با لنز 70-24 میلی‌متری

نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 + 24-70mm بدنه

مقدمه، بررسی و بررسی

دوربین بدون آینه Nikon Z7 + بدنه 24-70mm

دوربین Nikon Nikon Z7 بدنه بدون آینه

دوربین z7 جدیدترین دوربین نیکون است.این دوربین با ورود به بازارهای جهانی با استقبال بسیار بالایی از دوربین مواجه شد و در کمترین زمان جای خود را در بین دوربین های شرکت نیکون باز کرد.

در مقایسه با دوربین قبلی، z6 نسبت به دوربین قبلی با 24 مگاپیکسل پیشرفت های زیادی داشت، اما اکنون دوربین z7 با 45.7 مگاپیکسل پرچمدار شرکت نیکون است.

شرکت نیکون این دوربین را به گونه ای طراحی کرده است که تفاوت های زیادی با دوربین های دیگر این شرکت دارد. به عنوان مثال این دوربین از سنسور فوکوس خودکار فول فریم استفاده می کند که نسبت به دوربین های قبلی نیکون پیشرفت های زیادی داشته است.

همچنین دارای سیستم گیرنده لرزاننده داخلی است که می توانم بگویم اولین دوربین با این سیستم در شرکت نیکون را دارید.

بدنه دوربین Z7 به گونه ای طراحی شده است که جدیدترین مدل بدنه شرکت نیکون، وزن دوربین بسیار مناسب و کار با آن بسیار راحت و آسان است.

همچنین موقعیت لنز در این دوربین تفاوت های زیادی با سایر دوربین های شرکت نیکون دارد.

نمایش مشخصات دوربین Z7

دوربین Z7 دارای صفحه نمایش 3.2 اینچی TFT LCD است. این نمایشگر نسبت به دوربین های قبلی پیشرفت های زیادی داشته است.دقت نقاط روی صفحه نمایش 2100000 می باشد که قابلیت لمس نیز دارد و سیستم کار با آن را آسان می کند و تنها با لمس صفحه می توانید به تمامی نقاط دوربین دسترسی آسان و سریع داشته باشید.

همچنین به راحتی می توانید با لمس صفحه نمایش، سیستم های دوربین را روی تصویر دلخواه تنظیم کنید. نمایشگر z7 دارای یک سیستم دید است که می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید و بهترین دید را برای عکس های خود داشته باشید.

ورودی و خروجی

دوربین z7 ورودی و خروجی زیادی دارد، بنابراین می توانید به راحتی فایل های خود را به لپ تاپ یا کامپیوتر وصل کنید و تعداد عکس های گرفته شده با دوربین را مشاهده کنید لپ تاپ یا کامپیوتر شمااین دوربین دارای خروجی usb می باشد تا بتوانید فلش خود را به آن متصل کرده و فایل های خود را به فلش انتقال دهید یا فایل های داخل فلش را مشاهده کنید.

این دوربین دارای خروجی HDMI است تا بتوانید دوربین را به تلویزیون متصل کرده و عکس ها یا فیلم های خود را با آن مشاهده کنید. دوربین Z7 جدا از خروجی HDMI بوده و دارای خروجی تلویزیون می باشد که به راحتی می توانید دوربین را به تلویزیون متصل کنید.

ارتباطات و ارتباطات

این دوربین علاوه بر ورودی و خروجی های زیاد، دارای روش های ارتباطی بی سیم نیز می باشد که به راحتی می توانید دوربین را به دستگاه های دیگر متصل کرده و فایل های خود مانند عکس و فیلم را به راحتی به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید تلفن همراه خود را به دوربین متصل کرده و از آن به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید

دوربین نیکون Z7 دارای کانال های ارتباطی (بلوتوث، وای فای و nfc) می باشد.

شما به راحتی می توانید فایل های خود را با هر کسی در این شبکه به اشتراک بگذارید.

مشخصات بدنه دوربین نیکون Z7

دوربین Z7 بدنه ای از فلز و پلاستیک دارد که تا حدودی در برابر ضربه و آب مقاوم است

وزن این دوربین به قدری سبک است که می توانید به راحتی آن را با خود حمل کرده و برای مدت طولانی از آن استفاده کنید

بدنه این دوربین نسبت به دوربین های قبلی شرکت نیکون تغییر کرده است که باعث محبوبیت بیشتر آن نسبت به سایر دوربین های این شرکت شده است.

مشخصات عکاسی

سیستم دوربین دوربین z7 نسبت به دوربین های قبلی شرکت نیکون بسیار متفاوت و مجهزتر است.

شرکت نیکن سیستم فوترینی را دروبین توری کردی است ک می توان گفت نزیر از دوربینی هی ن کامپنی به آن سورت تراشین شده است.

دوربین z7 قادر است با کیفیت 4k و 30 فریم بر ثانیه عکس بگیرد و بهترین عکس ها را با بهترین کیفیت ثبت کند.

فرمت های دوربین H.264, MPEG-4 ми бешед кох ребести бех дубини бех پیشنهاد программы часть стад

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 + 24-70mm بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 + 24-70mm بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه