نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 II بدنه

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

بدنه دوربین بدون آینه نیکون Z7 II

نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 II بدنه

خرید دوربین بدون آینه از شرکت نیکون Z7 Mark 2

نیکون در دوربین های سری Z خود عنصر طراحی و انحصار استفاده از سنسورهای فول فریم را حفظ کرده است. این دوربین با رزولوشن 45.7 مگاپیکسل یکی از حرفه ای ترین، قدرتمندترین و بهترین دوربین هایی است که هر کسی می تواند با آن عکاسی کند. همانطور که گفتم، اگر به عکاسی حرفه ای علاقه دارید، این دوربین دو پردازنده EXPEED 6 این فرصت را به شما می دهد. فیلمبرداری این دوربین با سرعت اولترا اچ دی 30 فریم بر ثانیه است و سیستم فوکوس خودکار توانایی تشخیص 273 نقطه فوکوس را دارد.

مقدمه، بررسی تخصصی

بدنه بدون آینه نیکون Z7 II

مشخصات Nikon Z7 Mark 2

استابلایزر این دوربین 5 محوره بوده و از منظره یاب الکترونیکی بهره می برد. همچنین برای کنترل دیتا از صفحه نمایش 3.2 اینچی با وضوح 2.1 میلیون نقطه و قابلیت تنظیم ISO در بازه 64 تا 25600 استفاده می کند.در ضمن این دوربین تمامی قابلیت های ارتباطی را دارد. عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه نیز امکان پذیر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 II بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 II بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه