نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 II + 24-70mm

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین بدون آینه نیکون Z7 II با لنز 24 تا 70 میلی متر

نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 II + 24-70mm

راهنمای خرید دوربین بدون آینه نیکون Z7 Mark 2

نیکون به دلیل تنوع محصولات، قطعا با معرفی محصولات جدید خود خیلی زود فضای رقابتی ایجاد خواهد کرد. اگر می خواهید یک دوربین SLR سایز متوسط ​​بخرید. مدل Z7 Mark 2 با قابلیت ضبط تصویر 45.7 مگاپیکسلی به همراه پردازنده دوگانه فوق العاده قدرتمند EXPEED 6 و سنسور CMOS هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

این دوربین برای عکاسی حرفه ای و سطح بالا مناسب است.

مقدمه، بررسی تخصصی

Nikon Z7 II + دوربین بدون آینه 24-70mm

ویژگی های دوربین نیکون Z7

این دوربین دارای صفحه نمایش متحرک و لمسی 3 اینچی بوده و قابلیت نمایش زنده را دارد. علاوه بر این، توانایی ضبط ویدیوی Ultra HD با عمق 12 بیت، خروجی HDMI به صورت استریو می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که از یک دوربین انتظار دارید. البته در کنار دوربین و بدنه عزیزان شما لنز 24-7 هم می گیرند.

تمامی قابلیت های ارتباطی نیز در این دوربین موجود است و با هر بار شارژ می توانید تا 960 عکس بگیرید. لرزشگیر داخلی پنج محوره حتی فراتر رفته است و اگر انعطاف پذیری ISO برای شما اهمیت ویژه ای دارد، محدوده 64-25600 در این دوربین پشتیبانی می شود. سیستم فوکوس خودکار این دوربین دارای سیستم فوکوس تشخیص فاز 273 نقطه ای است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 II + 24-70mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه نیکون Z7 II + 24-70mm"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه