نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS M6 Mark II بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه بدون آینه Canon EOS M6 Mark II

نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS M6 Mark II بدنه

مقدمه، بررسی تخصصی

بدنه بدون آینه Canon EOS M6 Mark II

معرفی کوتاه و حرفه ای دوربین Canon EOS M6 Mark II

دوربین Canon M6 MARK II محصول جدید شرکت کانن است که عملکردهای بسیار متفاوتی دارد.

این دوربین یکی از دوربین های SLR سونی است که شرکت کانن تصمیم گرفت این دوربین را به عنوان یک دوربین مبتدی و نیمه حرفه ای طراحی کند که کار با آن بسیار آسان است.

دوربین m6 با سنسور 32 مگاپیکسلی و پردازنده قدرتمند DIGIC 8 یک دوربین نیمه حرفه ای به روز شده نسبت به دوربین قبلی است.

بزرگترین آپدیت این دوربین قطعا سنسور آن است که امکان ثبت عکس هایی با ابعاد (6960*4640) را فراهم کرده است که پیشرفت بزرگی نسبت به دوربین های بدون آینه کانن است. می توان گفت که این ویژگی تنها در این دوربین دیده می شود.

همچنین دوربین M6 از پردازنده قدرتمندی بهره می برد که به این دوربین امکان ثبت 14 فریم در ثانیه را می دهد که بسیار بالاتر از دوربین های بدون آینه کانن است.

دوربین M6 به لطف پردازنده قدرتمند خود می‌تواند ویدیوهای فوق‌العاده‌ای با حداکثر ابعاد 4K بدون برش سنسور ضبط کند.

همه این ویژگی ها وقتی ارزشش را دارد که بدانید دوربین M6 به 143 مجهز است

این نقطه کانونی است. این تعداد نقاط فوکوس در این دوربین آن را در نور کم بسیار مناسب کرده است.

همچنین این دوربین می تواند فوکوس تشخیص چهره و تشخیص چشم را هم برای عکس ها و هم برای فیلم برداری انجام دهد که در مقایسه با دوربین های بدون آینه کانن بسیار بهبود یافته است.

سیستم فوکوس و قابلیت ها

در سیستم فوکوس دوربین M6 MARK II، کانن ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را اضافه کرده است که فوکوس دوربین را با استفاده از فوکوس خودکار ردیابی چشم بهبود بخشیده است که فقط در دوربین‌های بدون آینه EOS R و EOS RP موجود است.

تنها ضعف این سیستم این است که به صورت حرفه ای برای ردیابی سریع یا مداوم سوژه کار نمی کند، اما در بسیاری از موارد می تواند بهترین سیستم فوکوس برای ردیابی چشم باشد.

این سیستم زمانی بهترین عملکرد را دارد که بیش از یک سوژه در عکس وجود داشته باشد و سوژه نیاز به تغییر داشته باشد، اما دوربین های زیادی در بازار وجود دارند که دارای سیستم فوکوس ردیابی چهره بسیار پیشرفته تری هستند.

شاید اکنون این سوال برای شما پیش بیاید که دوربین m6 به دلیل سیستم ضعیفی که دارد کاربردی نخواهد داشت، اما بر خلاف تئوری شما، این دوربین یک دوربین حرفه ای است که امکانات زیادی دارد.

با رزولوشن 4k عکس بگیرید

سیستم کپچر دوربین m6 mark ii توسط مهندسان شرکت کانن بهبود یافته است که تفاوت چشمگیری با دوربین های قبلی این شرکت دارد.
دوربین قبلی eos M6 اولین نسل دوربینی بود که می‌توانست با رزولوشن 1080p فیلمبرداری کند، اما اکنون دوربین m6 mark ii می‌تواند با همان رزولوشن فیلم‌برداری کند و با فیلمبرداری اسلوموشن می‌توانید سرعت را روی 25 نیز تنظیم کنید. فریم در ثانیه

کانن ادعا می کند که با به روز رسانی در سال 2020، سرعت 24 فریم در ثانیه را به این دوربین اضافه می کند که احتمالاً در دوربین m6 mark iii دیده می شود. فیلم‌های دوربین m6 بسیار واضح‌تر و بهتر از آنچه دوربین 90D نشان می‌دهد اگر هر دوربین وضوح یکسانی داشته باشد، است.

این دوربین در مقایسه با دوربین های قبلی که حدود 17 میلی ثانیه است که بسیار کمتر از رقبای ضبط فریم بر ثانیه این دوربین است، شاتر نورد کمتری را دیده است.

مشخصات صفحه نمایش و منظره یاب

دوربین M6 دارای یک مانیتور 3 اینچی است که به صورت پاپ آپ طراحی شده است که به راحتی می توانید آن را باز کنید و آن را به دلخواه تنظیم کنید اما نسبت به دوربین های قبلی کانن پیشرفته تر است.

صفحه نمایش این دوربین به صورت لمسی طراحی شده است که به سادگی با لمس صفحه می توانید به تمام قسمت های دوربین دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به راحتی تنظیمات داخلی دوربین را با لمس صفحه نمایش تنظیم کنید.

منوهای دوربین EOS M6 MARK II

M6 از جدیدترین منوهای آشنای Canon استفاده می کند که در تمام دوربین های حرفه ای اخیر Canon دیده می شود.

این رابط کاربری فوق العاده جذاب و حرفه ای طراحی شده و هیچ قسمتی از آن گم نشده است و به راحتی می توانید با آن کار کنید.

طراحی منوی راحت و حرفه ای این دوربین، دسترسی به تمام نقاط آن را بدون نیاز به اطلاع از دوربین آسان می کند.

در منوی این دوربین قسمت های مهم به صورت پررنگ طراحی شده است که دسترسی به قسمت های مهم دوربین را آسان می کند و دیگر نیازی به جستجوی آن ها نیست.

ویژگی عالی منوی این دوربین این است که دارای بخش MY MENU است که در آن می توانید تنظیمات دلخواه خود را که نیازی به بازنشانی آنها ندارید ذخیره کنید.

ورودی ها و خروجی ها

دوربین m6 دارای ورودی و خروجی های زیادی است که با آن ها می توانید دوربین را به راحتی به دستگاه های دیگر متصل کنید. این دوربین دارای ورودی USB می باشد که به راحتی می توانید فلاش خود را به دوربین متصل کرده و همچنین فایل های خود را انتقال دهید

فایل های موجود در درایو فلش دوربین را مشاهده کنید.

همچنین می توانید دوربین را با کابل USB به سیستم (لپ تاپ یا کامپیوتر) متصل کرده و فایل های خود را با آن انتقال دهید. در عین حال این گزینه برای شمارش فریم بسیار مناسب است.

یک خروجی HDMI وجود دارد که از طریق آن می توانید دوربین را به تلویزیون متصل کرده و عکس ها یا فیلم های خود را مشاهده کنید.

دوربین M6 دارای ورودی و خروجی میکروفون و هدفون است که برای ضبط صدا با بهترین کیفیت بسیار مفید است.

ارتباطات و ارتباطات

علاوه بر ورودی و خروجی های فراوان، شرکت کانن از روش های ارتباطی بی سیم نیز پشتیبانی می کند که از طریق آن می توانید فایل های خود را با اتصال به دوربین به دستگاه های دیگر انتقال دهید.

دوربین M6 می تواند با (بلوتوث، وای فای، nfc) به دستگاه های دیگر متصل شود که برای انتقال فایل بسیار مفید است.

یکی دیگر از ویژگی های این دوربین این است که به راحتی می توانید گوشی موبایل خود را به دوربین متصل کنید و از آن به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید و به راحتی عکس یا فیلم خود را ضبط کنید.

مشخصات باتری

باتری LP-E17 در دوربین m6 mark ii استفاده شده است. این باتری از لیتیوم طراحی شده است که باتری بسیار مناسبی است

باتری به صورت قابل شارژ طراحی شده است، بنابراین می توانید باتری را به شارژر متصل کرده و با آن شروع به کار کنید.

این باتری با هر بار شارژ می تواند حدود 305 عکس بگیرد و با شارژ مجدد باتری می توانید دوباره این تعداد عکس بگیرید.

نگاهی گذرا به لنز EF-M 18-150mm IS STM

EF-M 18-150mm IS 150-18 در یک نگاه یکی دیگر از لنزهای بدون آینه حرفه ای است که کار با آن بسیار آسان است.

این لنز دارای سیستم فوکوس خودکار است که می توانید آن را به صورت دستی تنظیم کنید و بهترین فوکوس را برای سوژه خود داشته باشید.

کانن این لنز را به عنوان پایه زوم طراحی کرده است که به شما امکان می دهد آن را روی تمام دوربین های بدون آینه نصب کنید.

این لنز وزن بسیار خوبی دارد که کار با آن را بسیار آسان می کند. همچنین حمل و نقل را آسان تر کرد.

لنز EF-M 18-150mm IS STM دارای سیستم ضد لرزش است که می تواند لرزش های ناشی از ضعف دست را تا حد امکان در هنگام عکاسی از بین ببرد.

جنس بدنه این لنز از پلاستیک و فلز ساخته شده است که به این زودی ها خراب نمی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS M6 Mark II بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS M6 Mark II بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه