نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS R + RF 24-105mm IS USM

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین بدون آینه Canon EOS R با لنز RF 24-105mm IS USM

نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS R + RF 24-105mm IS USM

قوی و سریع – دوربین Canon R6

کانن با یکی از محصولات سری EOS خود بار دیگر توانسته توجه بازار را به خود جلب کند و این شرکت از سنسور 20 مگاپیکسلی CMOS در این دوربین استفاده کرده است. دوربین مورد نظر را می توان با لنز 24-105 خریداری کرد.

پردازنده این دوربین دیجیتال بدون آینه محبوب از سری انحصاری DIGIC X این شرکت است که قادر به فیلمبرداری 4K تا 60 فریم بر ثانیه خواهد بود. در نتیجه، می‌تواند برای عکس‌ها و ویدیوهای معمولی عالی باشد.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدون آینه Canon EOS R + RF 24-105mm IS USM

ویژگی های دوربین Canon R6 با لنز 105-24 میلی متر

از سوی دیگر امکان فیلمبرداری در حالت Full HD تا 120 فریم بر ثانیه وجود خواهد داشت و دستگاه از اتصالات وای فای نیز پشتیبانی می کند. نقطه فوکوس این دوربین به 1053 نقطه محدود شده و منظره یاب آن الکترونیکی است. در واقع، اگر یک قاتل پرچمدار میان رده می خواهید، این دوربین سطح بالا می تواند یک انتخاب عالی باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS R + RF 24-105mm IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن EOS R + RF 24-105mm IS USM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه