نقد و بررسی دوربین نیکون D3100 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D3100

نقد و بررسی دوربین نیکون D3100 بدنه

قدرتمند و ارزان – Nikon D3100

نیکون این بار با معرفی دوربینی در سایز کراپ بازار را در دست گرفت. این دوربین از سنسور 14 مگاپیکسلی با حساسیت 100 تا 3200 و سرعت عکاسی پیاپی تا 3 فریم بر ثانیه بهره می برد. یک مانیتور 3 اینچی همچنین به شما امکان می دهد داده ها و کیفیت تصویر را بررسی کنید. سنسور این دوربین از نوع CMOS است و وزن 505 گرمی آن حتی با باتری می تواند این دوربین را به گزینه ای مناسب برای یادگیری عکاسی و همچنین همراه داشتن آن در سفرها تبدیل کند.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D3100

مشخصات نیکون D3100

در واقع پردازنده Expeed 2 در این دوربین تمامی نیازهای افراد مبتدی و نیمه حرفه ای را برآورده می کند. این دوربین قابلیت ارتباط بی سیم ندارد و این دوربین دارای 12 حالت تعادل رنگ سفید با تنظیم دستی می باشد. اگر به تثبیت کننده نیاز دارید. در این دوربین همانطور که انتظار می رفت از نوع VR آن استفاده شده است که برای کیس های معمولی و عکاسی نیمه حرفه ای کاملا کافی خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D3100 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D3100 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه