نقد و بررسی دوربین نیکون D3300 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D3300

نقد و بررسی دوربین نیکون D3300 بدنه

بررسی فنی دوربین نیکون D3300

اگر می خواهید یک دوربین میان رده با قیمت معمولی بخرید. نیکون بار دیگر D3300 را در مدل های ارزان قیمت برای شما به ارمغان می آورد. این دوربین از یک سنسور 24 مگاپیکسلی در اندازه برش استفاده می کند. در واقع 11 نقطه فوکوس در این دوربین یک ویژگی عالی و مناسب برای کسانی است که می خواهند اصول اولیه عکاسی را به خوبی یاد بگیرند. بنابراین فیلمبرداری این دوربین نیز روی حالت Full HD و 60 فریم بر ثانیه تنظیم شده است. با این حال، برای عکاسان نمایشگر نیز مهم است. این دوربین همچنین دارای ویژگی های اولیه مانند صفحه نمایش LCD است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D3300

راهنمای خرید دوربین نیکون D3300

این دوربین از صفحه نمایش 3 اینچی استفاده می کند که به شما امکان کنترل داده ها و تنظیمات را می دهد. سرعت عکاسی پیاپی در این دوربین نیز 5 فریم بر ثانیه است. این دوربین از EXPEED IV به عنوان پردازنده اصلی استفاده می کند و این دوربین قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر از طریق شبکه را دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D3300 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D3300 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه