نقد و بررسی دوربین نیکون D5200 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D5200

نقد و بررسی دوربین نیکون D5200 بدنه

دوربین نیکون D5200

نیکون را می توان یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت ها در زمینه طراحی و توسعه بدنه و لنزهای مدرن دانست. این شرکت مدل محبوبی را عرضه کرد که می تواند با هر دوربینی با لنز کراپ و سنسور CMOS رقابت کند. در واقع استفاده از سنسور 25 مگاپیکسلی و پردازنده EXPEED 4 باعث شده تا بسیاری از نیمه حرفه ای های علاقه مند به یادگیری عکاسی به جای هزینه های بالا به سراغ این دوربین بروند.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D5200

مشخصات Nikon D5200

نیکون در این مدل از عملکرد تثبیت واقعیت مجازی به همراه کنترل حساسیت از 100 تا 12800 استفاده می کند که پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. در ضمن اگر عکاسی برای شما مهم است باید اشاره کنیم که در این دوربین امکان ثبت تصاویر Full HD با سرعت 24 فریم بر ثانیه وجود دارد. برای دستیابی به فریم های بالاتر، باید با وضوح HD عکس بگیرید. این دستگاه همچنین دارای یک پورت Wi-Fi برای اتصالات بی سیم و سیمی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D5200 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D5200 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه