نقد و بررسی دوربین نیکون D5500 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D5500

نقد و بررسی دوربین نیکون D5500 بدنه

مشخصات Nikon D5500

اگر به دنبال دوربینی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در مقایسه با همتایان و رقبای خود هستید. نیکون مدل محبوبی به نام D5500 با سنسور 24 مگاپیکسلی و سنسور کراپ معرفی می کند. امکان نصب لنزهای این شرکت بر روی این دوربین وجود دارد که تعداد نقاط فوکوس محدود به 39 نقطه است. از طرفی با این دوربین امکان عکاسی پیوسته با سرعت 5 فریم بر ثانیه را دارید. فیلم برداری در این دوربین با رزولوشن فول اچ دی و تا 60 فریم بر ثانیه امکان پذیر است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D5500

راهنمای خرید دوربین نیکون D5500

در واقع این ویژگی نیاز عکاسان حرفه ای را نیز برآورده خواهد کرد. این دوربین دارای اتصال وای فای است و می توانید میکروفون را وصل کنید. مانیتور این دوربین 3.2 اینچی کاملا متحرک است و می تواند دستورات لمسی را منتقل کند. این دوربین برای کسانی که می خواهند یک پله بالاتر از دنیای دوربین های دیجیتال معمولی حرکت کنند و عکاسی برایشان مهم است مناسب خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D5500 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D5500 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه