نقد و بررسی دوربین نیکون D60 بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین Nikon D60 DSLR

نقد و بررسی دوربین نیکون D60 بدنه

مشخصات نیکون D60

سری D نیکون شامل دوربین های زیادی است. اما در رده های اقتصادی مدل D60 می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای شروع و ورود به دنیای عکاسی باشد. به همین دلیل نیکون در این دوربین از سنسور CCD 10 مگاپیکسلی به همراه صفحه نمایش 2.5 اینچی استفاده می کند. سنسور دوربین دارای قابلیت فوکوس خودکار و نورسنجی نقطه ای است. حساسیت و تنظیمات ISO این دوربین از 100 تا 3200 است و وزن این دوربین بسیار مناسب سفر است. (522 گرم)

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D60

بررسی دوربین نیکون D60

در کل خبری از امکانات و قابلیت های عجیب و پردازنده بسیار سریع و جدید در این مدل نیست. تنظیمات و رابط کاربری آسان در این دوربین نیز امتیاز محسوب می شود. فقط برای کسانی که قصد یادگیری دارند.

این دوربین هیچ ویژگی خاصی ندارد و می توانید از اتصال USB برای انتقال اطلاعات به سیستم های دیگر استفاده کنید. همچنین تنظیم دستی شاتر و چشمی در این دوربین موجود است که البته در این بازه قیمتی قطعا این ویژگی ها می تواند عالی باشد. به هر حال برای علاقه مندان به عکاسی که هنوز چیزی در مورد مفهوم و سیستم های پیچیده دوربین های بدون آینه نمی دانند. این مدل استانداردترین و بهترین گزینه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D60 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D60 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه