نقد و بررسی دوربین نیکون D600 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D600

نقد و بررسی دوربین نیکون D600 بدنه

مشخصات نیکون D600

اگر قصد خرید دوربین فول فریم را دارید. اما مدل های موجود در بازار شما را راضی نمی کنند. نیکون با سری Yedi 600 یک پیشنهاد شگفت انگیز به شما می دهد. پردازنده این دوربین Expeed 3 بوده و قادر به ضبط ویدیوی فول اچ دی با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه خواهد بود.

یک پنل 3.2 اینچی TFT LCD به همراه ویژگی هایی مانند نمایش تصویر زنده اپتیکال و همچنین خروجی HDMI و USB به شما امکان می دهد این دستگاه را به رایانه شخصی و مانیتور خود متصل کنید.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D600

دوربین فول فریم نیکون D600

باتری لیتیومی این دوربین می تواند با هر بار شارژ 900 عکس در حالت مصرف بهینه برق ثبت کند. در واقع اگر می خواهید یک دوربین فول فریم با قیمت مناسب بخرید، این مدل قطعا یکی از جذاب ترین گزینه ها است. البته صفحه نمایش این دوربین لمسی نیست و وزن آن به 760 گرم می رسد. به طور کلی یک دوربین عالی برای خرید مقرون به صرفه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D600 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D600 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه