نقد و بررسی دوربین نیکون D610 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

بدنه دوربین DSLR نیکون D610

نقد و بررسی دوربین نیکون D610 بدنه

بررسی و بررسی فنی Nikon D610

نیکون یکی دیگر از شرکت های محبوب در زمینه تولید دوربین های دیجیتال است که رقابت سایر شرکت ها با مدل محبوب D610 را با مشکل مواجه کرده است. در واقع این دوربین یک مدل فول فریم و قدرتمندتر است. سنسور 24.3 مگاپیکسلی و سنسور CMOS موجود در دوربین با قابلیت فیلمبرداری Full HD با سرعت 24 تا 30 فریم بر ثانیه با هر شرکت و هر مدلی قابل اندازه گیری است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D610

ویژگی های انحصاری کانن در Nikon D610

این دوربین از پردازنده قدرتمند Expeed 3 بهره می برد که بسته به لنزی که انتخاب می کنید می توانید محدوده های مختلف فوکوس ماکرو و معمولی داشته باشید. به علاوه فوکوس خودکار این دوربین تا 39 نقطه است.

نمایشگر 3.2 اینچی به همراه تمامی قابلیت های شبکه بی سیم وای فای به صورت استاندارد در این دستگاه وجود دارد. از سوی دیگر منظره یاب و آینه پنج ضلعی این دوربین از نقاط قوت و قابلیت های آن است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D610 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D610 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه