نقد و بررسی دوربین نیکون D700 بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D700

نقد و بررسی دوربین نیکون D700 بدنه

معرفی بدنه نیکون D700

اگر قصد خرید یک دوربین استاندارد با تمام امکانات را دارید. نیکون مدلی با سنسور CMOS 12 مگاپیکسلی صفحه نمایش 3 اینچی و حالت تنظیم سفید شش رنگ را به شما پیشنهاد می کند. دوربین نیکون D700 دارای تنظیمات ISO از 100 تا 25600 است و برای پردازش بهتر در این دوربین از EXPEED استفاده شده است. از طرفی می توان از نمای زنده و کنترل تصویر برای بهبود فایل نهایی استفاده کرد.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D700

مشخصات نیکون D700

این دوربین فوکوس دستی و اتوماتیک دارد و با چشمی اپتیکال آن می توانید پرتره های هیجان انگیزی را ثبت کنید. البته این دوربین قابلیت فیلم برداری ندارد. اما برای کسانی که می خواهند یک دوربین عکاسی همه کاره داشته باشند و برای آنها مهم است که این دوربین در هنگام عکاسی در نور روز و نور کم کمترین نویز را به لنز وارد کند. نیکون D700 قطعاً در تمام این شرایط ارائه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D700 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D700 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه