نقد و بررسی دوربین نیکون D7000 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

بدنه دوربین DSLR نیکون D7000

نقد و بررسی دوربین نیکون D7000 بدنه

خرید بدنه دوربین نیکون D7000

نیکون در یکی دیگر از دوربین های میان رده خود، سری D7000 را معرفی کرد. این دوربین از سنسور 16.2 مگاپیکسلی CMOS استفاده می کند که امکان ضبط ویدیوهای Full HD را برای شما فراهم می کند. دوربین دارای تثبیت کننده دستی است و می توانید با مانیتور 3 اینچی تمامی تغییرات و تنظیمات دستگاه را اعمال و کنترل کنید. علاوه بر این، دوربین دارای پورت HDMI برای اتصال کابل است. پردازنده این دوربین به شما قدرت عکاسی با سرعت 6 فریم بر ثانیه را می دهد.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D7000

مشخصات Nikon D7000

وزن این دوربین 780 گرم است و فوکوس دستی نیز در دسترس خواهد بود. میزان فیلمبرداری این دوربین روی 24 فریم بر ثانیه تنظیم شده است و می توانید تمامی لنزهای نیکون در محدوده NIKKOR را روی آن نصب کنید. مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت این دوربین شما را به فکر خرید آن در میان رده های دنیا می اندازد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D7000 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D7000 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه