نقد و بررسی دوربین نیکون D780 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D780

نقد و بررسی دوربین نیکون D780 بدنه

معرفی دوربین نیکون D780

مشتریان همیشه سرعت بالای یادگیری رابط کاربری و تنظیمات عکاسی در نیکون را نقطه اوج خود می دانند. نیکون در بازطراحی نسل های D محصولی به نام D780 را عرضه کرد که یکی از بهترین ها در بین رقبا برای عکاسی سطح پایین است.

این دوربین از سنسور 24.5 مگاپیکسلی BSI CMOS استفاده می کند که قادر به ضبط ویدیوهای 30 فریم و Ultra HD است. کیفیت فیلم ها واقعا شگفت انگیز است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D780

مشخصات بدنه Nikon D780

البته این دوربین حرفه ای در این نسخه بدون لنز عرضه می شود. اما امکان استفاده از انواع لنزهای نیکون در این مدل وجود دارد.

برای تولیدکنندگان محتوا، این دوربین قطعا یکی از مدل های برتر است. به همین ترتیب، پردازنده قدرتمند پردازشی EXPEED 6 مسئولیت های سنگینی را در این دوربین بر عهده دارد. فراتر از این 4 نقطه کانونی، چیزی است که هنگام خرید دوربین های سری FX به دست می آورید.

سنسور فول فریم این دوربین یک گزینه ایده آل و هیجان انگیز برای عکاسی پرتره است. تمام امکانات ارتباطی مانند Wi-Fi و اتصال کابل نیز در دوربین منحصر به فرد ما موجود است. در نهایت شاتر الکترونیکی سرعت عکاسی شما را به شدت افزایش می دهد. محدوده حساسیت دوربین نیکون 100-51200 ISO است که باعث می شود هنگام استفاده از آن با نویز بسیار کمی مواجه شوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D780 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D780 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه