نقد و بررسی دوربین نیکون D800 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D800

نقد و بررسی دوربین نیکون D800 بدنه

دوربین حرفه ای نیکون D800

اگر قصد خرید دوربین نیکون را دارید، مدل D800 در واقع به عنوان آپدیت مدل قبلی ارائه شده است. این دوربین از سنسور 36.3 مگاپیکسلی CMOS استفاده می کند که به شما امکان می دهد فیلم های Full HD با سرعت 24 تا 30 فریم بر ثانیه بگیرید. به همین ترتیب، یک صفحه نمایش 3.2 اینچی با جزئیات با لایه ضد گرد و غبار نیازهای پردازش تصویر شما را به همراه پردازنده Expeed Series 3 برآورده می کند.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D800

مشخصات نیکون D800

همچنین به لطف این پردازنده، عکاسی پیاپی به 4 فریم در ثانیه می رسد. بدنه این دوربین با آلیاژ آلومینیوم طراحی شده است و می تواند شما را به صورت فول فریم راضی کند. البته بهترین و گران ترین فول فریم بازار نیست. با این حال، برای شروع ورود به دنیای فول فریم ها انتخاب بدی نیست.

چشمی این دوربین اپتیکال است و حالت های نورسنجی مختلف آن در واقع عکاسی در شرایط محیطی مختلف را بسیار آسان و با کمترین نویز می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D800 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D800 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه