نقد و بررسی دوربین نیکون D810 بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR نیکون D810

نقد و بررسی دوربین نیکون D810 بدنه

دوربین D810 نیکون دوربین حساس و کارآمد…!

دارای صفحه نمایش LCD 3.2 اینچی بدون صفحه نمایش لمسی و دکمه. قابلیت تنظیم فوکوس خودکار و دستی در این دوربین قرار داده شده تا بتوانید تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید و با توجه به محیط و نوع عکاسی عکس بگیرید. با فوکوس خودکار به دوربین اجازه می دهید روی سوژه فوکوس کند و تصویر را ثبت کند. همچنین با فوکوس دستی قادر به تنظیم نقاط فوکوس و ثبت تصویر مورد نظر خواهید بود. همچنین وضوح نسبتا بالا پشتیبانی اپتیکال قدرتمند منظره یاب اپتیکال و پوشش مناسب تایمر خودکار و نمای زنده از ویژگی های منحصر به فرد دوربین D810 است. علاوه بر این باتری لیتیومی قدرتمند و قابل شارژ این دوربین از مزیت های این محصول می باشد. امکان اتصال به تلویزیون و همچنین مشاهده تصاویر و فیلم ها از دوربین یا فلاش از طریق HDMI و USB از دیگر گزینه های دوربین D810 است. برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان حرفه ای فروشگاه مکث و خرید دوربین D810 با ما تماس بگیرید. دوربین نیکون D810 با صفحه نمایش بزرگ انتخاب خوبی برای افرادی است که علاقه زیادی به مشاهده تصاویر از طریق صفحه نمایش دارند. همچنین به لطف باتری قدرتمند این دوربین کاربر می تواند بدون نگرانی از آن استفاده کند و بهترین تصاویر را ثبت کند.

زمان با شرکت نیکون مهربان نبود بنابراین نیکون تصمیم گرفت دوربین d810 خود را تولید کند. همانطور که می دانید نیکون به دوربین های خود بسیار حساس است و می توانید این حساسیت را در دوربین d810 مشاهده کنید.

با مطالعه این متن می توانید تمام نکات لازم برای دوربین نیکون D810 را بیابید. دوربین d810 را می توان به عنوان نسخه به روز دوربین d800 شناخت. یکی از بهترین نکات قابل ذکر در دوربین d810 فیلتر Loops است. نیکون از فیلتر دایره ای در دوربین d810 استفاده نکرده است.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D810

ویژگی های اصلی

اولین ویژگی که می توانیم در d810 به آن اشاره کنیم EXPEED 4 که کیفیت تصویر را افزایش می دهد. شرکت نیکون برای اولین بار از این گزینه در دوربین d810 استفاده کرد. قسمت دوم ISO d810 است که از 64 تا 1200 قابل تنظیم است که باز هم برای این دوربین اولین است. به طور کلی نیکون را باید به خاطر گنجاندن گزینه های زیادی در دوربین d810 ستود. فراموش نکردم بگویم دوربین نیکون D810 می تواند روی 51 نقطه فوکوس کند. خب زیاد به مغزت آسیب نمیزنم برای دوربین d810 بریم جاهای دیگه!

صفحه نمایش

نیکون از صفحه نمایش 3.2 اینچی در d810 استفاده می کند که یک صفحه نمایش LCD است. متاسفانه صفحه نمایش دوربین d810 حساس به لمس نیست و فقط با دکمه های آن می توانید کار کنید. به علاوه رزولوشن صفحه نمایش دوربین d810 از 921 به 123 افزایش یافته است. دوربین d810 از یک چشمی قدرتمند پشتیبانی می کند که به راحتی می تواند چشم های سوژه را تشخیص دهد.

سیستم ضبط

نکته دیگری که می توانیم به آن توجه کنیم سیستم فیلمبرداری دوربین d810 است. با دوربین d810 می توانید به راحتی با کیفیت فول اچ دی با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. نکته جالب در مورد دوربین D810 این است که علاوه بر عکاسی با سرعت 60 فریم بر ثانیه می توانید با سرعت های 60 فریم بر ثانیه عکس بگیرید.ضبط ویدیوی 24/25/30/50 اینچی. نیکون هوشمند است و از تثبیت کننده داخلی در دوربین D810 استفاده کرده است تثبیت کننده دوربین D810 به گونه ای طراحی شده است که می تواند لرزش زیادی را بگیرد. D810 دارای یک کنترلر است که می توانید گوشی خود را به آن متصل کرده و از راه دور با آن کار کنید.

مشخصات عکس

همانطور که می دانید دوربین d810 برای عکاسی عالی و کاربردی است. ویژگی دیگری که می توانیم به آن توجه کنیم سرعت شاتر دوربین d810 است که از 30 تا 18000 قابل تنظیم است. علاوه بر این دوربین d810 دارای تایمر است که می توانید آن را از 2 تا 20 ثانیه تنظیم کنید. با دوربین d810 می توانید عکس های پیوسته را با سرعت 5 فریم بر ثانیه ثبت کنید.

سیستم فوکوس

شرکت نیکون از بهترین سیستم فوکوس در دوربین d810 استفاده کرده است که کار با آن بسیار آسان است. یکی از بهترین ویژگی های دوربین d810 فوکوس خودکار است. می توانید دوربین را در حالت خودکار قرار دهید تا بهترین فوکوس را روی سوژه شما داشته باشد. اگر می خواهید d810 روی سوژه شما فوکوس ملایمی داشته باشد حداقل 45 سانتی متر از سوژه فاصله داشته باشید.

در غیر این صورت دوربین نمی تواند به خوبی روی سوژه شما فوکوس کند و عکس تار می شود. بنابراین هنگام عکس گرفتن حداقل 45 سانتی متر از سوژه فاصله بگیرید. نیکون علاوه بر فوکوس خودکار در دوربین d810 از فوکوس دستی نیز استفاده می کند. که کاربر بتواند سوژه خود را به دلخواه فوکوس کرده و عکس مورد نظر را ثبت کند. دوربین نیکون D810 دارای 15 نقطه فوکوس است که به راحتی بهترین فوکوس روی سوژه را امکان پذیر می کند.

ورودی ها و خروجی ها

همانطور که می دانید نیکون از ورودی و خروجی های زیادی در دوربین D810 استفاده می کند. دوربین D810 دارای خروجی HDMI است که به راحتی می توانید آن را به تلویزیون متصل کنید و فیلم ها یا حتی عکس های ضبط شده خود را با آن تماشا کنید. همچنین می توانید آن را به تلویزیون متصل کرده و ویدیوهای ضبط شده را مستقیماً تماشا کنید.

دوربین D810 علاوه بر خروجی HDMI دارای یک خروجی تلویزیون است که دیگر نیازی به ورودی HDMI ندارد. علاوه بر همه اینها دوربین d810 دارای خروجی usb است که می توانید فلاش خود را به آن وصل کنید و تمام فایل های خود را به آن انتقال دهید همچنین فایل های داخل دوربین را مشاهده کنید.

مشخصات باتری

نیکون از باتری لیتیومی در دوربین D810 استفاده می کند. این باتری با نام EN-EL15 ظرفیت آن 19000 میلی آمپر شناخته شده است. بسیاری از دوربین ها دوست دارند نیکون D800 Nikon D810 و Nikon D600 و… با این باتری کار می کنند.

این باتری قابل شارژ است و به راحتی می توانید آن را برای شارژ وصل کنید. از باتری شما به راحتی می توانید از EN-EL15 بین 400 تا 1200 بار و شاید بیشتر استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D810 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D810 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه