نقد و بررسی دوربین نیکون D850 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

بدنه دوربین DSLR نیکون D850

نقد و بررسی دوربین نیکون D850 بدنه

عکاسی هیجان انگیز با دوربین D850 خانواده نیکون را تجربه کنید!

می توان گفت که این دوربین یک دوربین حرفه ای با امکانات و امکانات شگفت انگیز است که می تواند فرصتی برای عکاسی لذت بخشی به شما بدهد.

فیلم بررسی دوربین نیکون d850 در یوتیوب تماشا کنید.

نیکون یکی از بزرگترین شرکت هایی است که هر ساله دوربین های مختلفی را در بازار عرضه می کند. این شرکت موفق به تولید دوربینی عالی با قابلیت های بالا با مجهزترین سیستم ها شده است.

دوربین نیکون D850 در اواخر شهریور 1395 وارد بازار می شود.این دوربین دارای سنسورهای بسیار هوشمندی است که کارکرد آن بسیار آسان است. دوربینی سبک و بسیار مقاوم که به راحتی به مکان های مختلف حمل می شود و امکان عکاسی در شرایط مختلف را فراهم می کند.

همچنین با قابلیت تعویض لنزی که این دوربین دارد می توانید لنز را عوض کرده و هر زمان که بخواهید دوباره شروع به عکاسی کنید.

قابلیت فوکوس دستی، منظره یاب پوشش 100 درصد، اتصال و انتقال فایل از طریق USB، بلوتوث، وای فای و NFC از دیگر مزایای دوربین D850 است.

این دوربین می تواند شما را در محیط های مختلف همراهی کند و بهترین سوژه ها را در زوایای مختلف با وضوح بالا در عکاسی و کیفیت 4K در فیلم برداری ثبت کند.

نذکر این نکته ضروری است که وجود کرکره برقی در این محصول امکان عکاسی بدون صدا را به شما می دهد و این یکی از دلایل محبوبیت دوربین D850 است.
اگر به دنبال دوربینی بی صدا و با کیفیت هستید این دوربین را از دست ندهید.

با دوربین D850 بخرید نیکون، عکاسی را با حسی متفاوت تجربه کنید…

علاوه بر این، صفحه نمایش LCD چرخشی و لمسی به کار رفته در D850 به شما این امکان را می دهد که به راحتی تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید و عکس های مورد علاقه خود را با کیفیت خوب در زوایای مختلف و نامطلوب ثبت کنید.

به عنوان مثال دوربین های قدیمی نیکون مانند خودروهایی با گیربکس هستند که باید همیشه در کلاچ باشند و باعث خستگی زیادی شوند، اما دوربین های جدید مانند خودروهای اتوماتیک هستند که نیازی به کلاچ ندارند و به راحتی رانندگی می کنند. بنابراین دوربین های جدید نیکون یا هر شرکتی بسیار بهتر از دوربین های قدیمی هستند.

خب، بیایید از این سوال فاصله بگیریم و به سراغ دوربین D850 برویم. به گفته بسیاری از کارشناسان، دوربین نیکون D850 کارآمدترین دوربین نیکون تا به امروز است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون D850

تکنولوژی BSI

BSI یا فناوری نور پس‌زمینه، نوعی فناوری در ساخت حسگرهای CMOS است که با معکوس کردن چینش لایه‌های حسگر، باعث می‌شود حسگر نور بیشتری جذب کند و در نتیجه عکس‌های روشن‌تر و بدون نویز ثبت کند.

این سنسور معمولاً در تولید تلفن همراه استفاده می شود (به دلیل اندازه سنسور کوچک دوربین های موبایل، از این سنسور برای جذب نور بیشتر استفاده می شود)

یک تجربه عکاسی باورنکردنی

دوربین نیکون d850 برای عکاسی مناسب تر از هر دوربینی در همان دسته است be تمامی سنسورهای این دوربین نسبت به دوربین های قبلی بهبود یافته است که می تواند کار چند دوربین را همزمان انجام دهد.

سرعت شاتر دوربین نیکون D850 30 فریم در ثانیه است و برای عکس های بلند و حرفه ای بسیار مناسب است. دوربین d850 می تواند به راحتی عکس های شگفت انگیزی با حداکثر وضوح (8256-5504) بگیرد. بهترین خاطرات را در حال حاضر با پردازنده EXPEED V ثبت کنید.

دوربین D850 دارای عملکرد تایم لپس است که یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسی است. تصاویر تایم لپس مستقیماً روی دوربین با کیفیت 4K ضبط می شوند. این گزینه به همراه شاتر بی صدا باعث می شود در هنگام عکاسی هیچ لرزشی نداشته باشید.

صفحه نمایش

این دوربین از صفحه نمایش فوق العاده ای استفاده می کند که می توانید به راحتی با آن کار کنید. این صفحه نمایش 3.2 اینچی با وضوح 2.359 میلیون پیکسل است.

نمایشگر 850D به صورت جداگانه عملکردهای زیادی دارد. یکی از ویژگی های این نمایشگر لمس آن است که کار را تا حد زیادی تسهیل می کند. با لمس صفحه نمایش به راحتی می توانید عکس ها و فیلم هایی را که گرفته اید مشاهده کنید و به راحتی می توانید دوربین را به دلخواه تنظیم کنید.

این نمایشگر قابلیت چرخش عمودی را نیز دارد که به راحتی می توانید آن را باز کرده و هر طور که دوست دارید عکس بگیرید. نمایشگر دوربین D850 نه تنها وضوح بالاتری نسبت به مدل قبلی خود دارد، بلکه می تواند دوربین را با لمس کامل کنترل کند.

طراحی بدنه دوربین D850

یک دوربین رده بالا باید بدنه بسیار مقاومی داشته باشد که به راحتی نشکند. بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که در برابر ضربه بسیار مقاوم خواهد بود.

بازنگری های بسیار خوبی در طراحی بدنه این دوربین انجام شده است، این اصلاح دوربین D850 را بسیار شبیه به دوربین D810 کرد.

دوربین d850 وزن بسیار خوبی دارد و به همین دلیل می توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید و در هر مکانی از آن استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی آن را در آب و هوای نامساعد کار کنید زیرا این دوربین به گونه ای طراحی شده است که حتی در بدترین آب و هوا نیز آسیبی به آن وارد نمی شود.

نتیجه گیری

با توجه به متن بالا می توان گفت دوربین d850 یکی از بهترین دوربین های dslr است که می توانید به راحتی آن را تهیه کنید و بهترین لحظات را برای خود ثبت کنید. همه کسانی که این دوربین را خریدند از آن راضی بودند.

همانطور که در بالا ذکر شد، استفاده از دوربین d850 بسیار آسان است و همه می توانند از آن استفاده کنند. اگر به دنبال یک دوربین حرفه ای و اقتصادی هستید به شما یک دوربین 100% d850 را پیشنهاد می کنم.

قیمت دوربین نیکون D850 این قیمت نسبت به رقبا قابل قبول است خرید دوربین نیکون D850 بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

SKU:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون D850 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون D850 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه