نقد و بررسی دوربین نیکون P90 بدنه

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

بدنه دوربین نیکون P90

نقد و بررسی دوربین نیکون P90 بدنه

راهنمای خرید دوربین نیکون P90

شرکت نیکون، یکی از نام های مورد اعتماد دنیای دوربین های دیجیتال و هوشمند، مدلی به نام P90 با رزولوشن 12 مگاپیکسل را به شما پیشنهاد می کند. این دوربین 400 گرمی در رده نیمه حرفه ای و با سنسور CCD برخلاف هر دوربین موجود در بازار، امکان زوم دیجیتال 4 برابر و زوم اپتیکال 24 برابر را در اختیار شما قرار می دهد. دوربین محبوب نیکون دارای صفحه نمایش 3 اینچی چشمی و دارای خروجی تلویزیون است. به طور کلی، اگر ترجیح می دهید زیاد هزینه نکنید، دوربینی با فریم برش بخرید. این مدل مناسب است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه نیکون P90

ویژگی های دوربین نیکون P90

این مدل تمام نیازهای شما را برآورده می کند. عملکرد BSS در این دوربین به شما این امکان را می دهد که از بین ده عکس بهترین را از نظر رنگ، کیفیت و وضوح انتخاب کنید. ویژگی هایی مانند تشخیص لبخند، چهره و چشمک و صفحه نمایش انعطاف پذیر می تواند چیز فوق العاده ای در این دوربین باشد. البته پردازش تصویر در این دوربین نسبتا کند است و از تصاویر با فرمت غیر فشرده پشتیبانی نمی کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین نیکون P90 بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین نیکون P90 بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه