نقد و بررسی دوربین کامپکت ( خانگی ) سونی Cyber-shot DSC-W800

مقدمه، مرور و بررسی

دوربین کامپکت Sony Cyber-shot DSC-W800

نقد و بررسی دوربین کامپکت ( خانگی ) سونی Cyber-shot DSC-W800

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین کامپکت Sony Cyber-shot DSC-W800 (خانه).

معرفی مختصری از Sony Cyber-shot DSC-W800 Black
دوربین جدید سایبرشات سونی را احتمالا می توان اولین انتخاب کسانی دانست که قصد خرید اولین دوربین خود را دارند و بودجه بسیار بالایی را برای خرید دوربین در نظر نگرفته اند. دوربین های سری W سونی که در واقع دستگاه های کامپکت ارزان قیمت این شرکت محسوب می شوند، مدت هاست که جایگاه خود را در بازار دوربین تثبیت کرده اند. Sony W800 یکی دیگر از آن دوربین های کوچک و فوق العاده است که ارزش خرید دارد. این دوربین مجهز به سنسور 20 مگاپیکسلی Super HAD CCD است که با آن می توانید 5 برابر زوم کنید. سرعت شاتر دوربین سونی Cyber-shot DSC-W800 Black 1/500 ثانیه و محدوده ISO آن بین 100 تا 3200 است. همچنین می توانید از کارت های حافظه SD برای ذخیره عکس ها و فیلم ها استفاده کنید. صفحه نمایش LCD این دوربین 2.7 اینچی و دارای وضوح 230000 نقطه است و در پشت دوربین قرار گرفته است. وزن این دوربین تنها 125 گرم است و عکاسی راحت با آن را تجربه خواهید کرد. این لنز دوربین دارای فاصله کانونی 26 تا 130 میلی متر است و دارای زوم دیجیتال 10 برابر با تثبیت کننده است. دوربین Sony Cybershot DSC-W800 می تواند با وضوح HD و 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

نگاهی دقیق تر به دوربین Sony Cybershot DSC-W800

این دسته از دوربین های قدیمی که معمولا با حداقل امکانات در کنار کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شوند، می توانند برای کاربرانی که قصد خرید یک دوربین کامپکت و مناسب را دارند عالی باشند. W800 از یک سنسور 1/2.3 اینچی 20 مگاپیکسلی Super HAD CCD استفاده می کند. این دوربین با کمک پردازنده قدرتمند BIONZ به کار رفته در آن قادر خواهد بود تصاویر زیبایی خلق کند.

لنز استفاده شده در این دوربین ساخت سونی است و قابلیت زوم 5 برابری دارد و محدوده فاصله کانونی آن بین 26 تا 130 میلی متر است. Sony Cybershot W800 با اندازه و وزن سبک خود یک دوربین قابل حمل محسوب می شود که تجربه عکاسی آسان و بی دردسر را برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین صفحه نمایش LCD استفاده شده در این دوربین 2.7 اینچی با وضوح 230000 نقطه است که برای مشاهده و بررسی عکس ها و فیلم های گرفته شده استفاده خواهد شد. Sony W800 می تواند فیلم ها را با کیفیت HD و فرمت AVI با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط و ذخیره کند. صدای فیلم های گرفته شده با این دوربین به صورت مونو ضبط می شود. یک پورت SD نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

باتری به کار رفته در این دوربین یک باتری لیتیومی با ظرفیت 600 میلی آمپر ساعت است که با کد NP-BN شناخته می شود. این دوربین می تواند با یک بار شارژ این باتری بر اساس استاندارد CIPA 200 عکس ثبت کند.

در نهایت این دوربین را می توان به همه کسانی که دوربین تلفن همراه ندارند و نمی خواهند هزینه هنگفت خرید دوربین DSLR را متحمل شوند، توصیه کرد. همه کسانی که نمی خواهند با تنظیمات پیچیده دوربین های مدرن سر و کار داشته باشند، قطعا به این دوربین پاسخ مثبت خواهند داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کامپکت ( خانگی ) سونی Cyber-shot DSC-W800" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کامپکت ( خانگی ) سونی Cyber-shot DSC-W800"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه