نقد و بررسی دوربین کانن 1000D بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 1000D DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 1000D بدنه

کارآمد با کمترین نویز

این بار کانن در نسل محبوب دوربین های DSLR خود از سنسور 10.1 مگاپیکسلی با قابلیت نمایش منظره روی صفحه استفاده می کند. وزن این دوربین 1600 گرم است و امکان زوم اپتیکال تا 3 برابر را فراهم می کند. برش سنسور از نوع برش است و همانطور که انتظار می رود CMOS در این دوربین می تواند تصاویر را با حداقل لرزش ضبط کند. در نتیجه اگر زوم اپتیکال برای شما در دوربین بسیار مهم است. مدل 1000D تا 3 برابر بیشتر به کاربر اجازه می دهد.

مشخصات Canon 1000 D

این دوربین قابلیت فیلم برداری ندارد و برای قسمت پردازشی از DiGIC III استفاده شده است. این دوربین نسبت به سایر مدل های کانن حالت فوکوس خودکار ضعیف تری دارد. اما در مجموع با قابلیت تعویض لنز و وزن مناسب نسبت به همتایان خود این یکی از گزینه های اصلی برای کسانی است که می خواهند دوربینی با قیمت پایین داشته باشند اصول عکاسی را از این طریق یاد بگیرند.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 1000D

دوربین کانن 1000d

دوربین کانن 1000d یکی از دوربین های نیمه حرفه ای این شرکت بزرگ بود که در سال 2008 تولید و وارد بازار شد.دوربین کانن 1000d مجهز به سنسور CMOS است و وضوح تصویر در هنگام عکسبرداری 10 مگاپیکسل است.

وزن دوربین کانن 1000d حدود 500 گرم است که برای حمل آن مشکلی نخواهید داشت و می توانید آن را هر کجا که بخواهید همراه خود ببرید.

قیمت دوربین کانن 1000d

دوربین 1000d دیگر تولید نمی شود و فقط محصولات دست دوم در بازار موجود است. قیمت دوربین کانن 1000d دست دوم بسته به تعداد عکس ها و تمیزی دوربین متفاوت است. برای مشاوره خرید و فروش این دوربین می توانید با شماره های مشاورین ماخت تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 1000D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 1000D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه