نقد و بررسی دوربین کانن 1200D بدنه

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

بدنه دوربین DSLR Canon EOS 1200D

نقد و بررسی دوربین کانن 1200D بدنه

اقتصادی و کاربردی – Canon 1200 D

شرکت کانون معمولاً دوربین‌های دیجیتال را در همه دسته‌های بازار تولید می‌کند و به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین‌ها است، زیرا طیف گسترده‌ای از دسته‌های قیمتی را پشتیبانی می‌کند. این دوربین از یک سنسور CMOS برش فریم 18 مگاپیکسلی استفاده می کند که به ما امکان می دهد تا با سرعت 60 فریم در ثانیه فیلم برداری کنیم. نکته قابل توجه این دوربین، زوم اپتیکال تا سه برابر است و دوربین از پردازشگر تصویر DIGIC 4 به عنوان مغز پردازشگر استفاده می کند.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 1200D

ویژگی ها و مشخصات دوربین Canon 1200D

نقطه عطف اصلی شرکت کانن در این مدل، رعایت تمامی استانداردها است. این بدان معناست که شما به هیچ وجه فقط با یک دوربین میان رده ارزان سروکار ندارید. برعکس، کسانی که علاقه مند هستند عکاسی را از صفر شروع کنند. این مدل می تواند شروع خوبی برای آنها باشد. نمایشگر منظره یاب 3 اینچی به همراه اتصالات کابلی از دیگر ویژگی های این دوربین است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 1200D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 1200D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه