نقد و بررسی دوربین کانن 1D Mark II N بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 1D Mark II N DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 1D Mark II N بدنه

بررسی مشخصات دوربین Canon 1D Mark 2

سری 1D را می توان یکی از محبوب ترین مدل های کانن در بازار دوربین های دیجیتال دانست. این شرکت برای بدنه اصلی این دستگاه از یک سنسور CMOS 8 مگاپیکسلی برش فریم استفاده کرده است که نسبت تصویر 3:2 را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع اگر به دنبال یک مدل ارزان قیمت هستید و انتظارات عجیبی از سنسور آن ندارید. این مدل می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای شروع عکاسی باشد. 100-1600 محدوده حساسیت این دوربین است.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه Canon 1D Mark II N

ویژگی های دوربین Canon EOS 1D Mark II

فوکوس دستی روی این دوربین با 45 نقطه و نسبت فاصله کانونی 1.3x امکان پذیر است. صفحه نمایش آن 2.5 اینچی است و منظره یاب از فناوری نوری بهره می برد. دستگاه قابلیت اتصال میکروفون و هدفون را ندارد و خبری از امکانات ارتباطی بی سیم نیست، می توانید از پورت های HDMI و USB برای این منظور استفاده کنید. وزن این دوربین 1565 گرم است و در سال 2005 معرفی شد.

SKU:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 1D Mark II N بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 1D Mark II N بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه