نقد و بررسی دوربین کانن 2000D بدنه

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

بدنه دوربین DSLR Canon EOS 2000D

نقد و بررسی دوربین کانن 2000D بدنه

دوربین 2000D از خانواده بزرگ کانن را به شما معرفی می کنیم…!

اگر به دنبال خرید یک دوربین نیمه حرفه ای با کاربری آسان و قیمت مناسب هستید، این بهترین انتخاب است.

دوربین کانن 2000D با صفحه LCD، محفظه ضد ضربه و گرد و غبار، وزن و اندازه مناسب و دقت بالا تصویربرداری آسان و طبیعی را برای شما فراهم می کند. بنابراین با داشتن این محصول می توانید بدون نگرانی عکس بگیرید.

وضوح و حساسیت بالای این دوربین به کاربر اجازه می دهد تا تصاویر منحصر به فردی را ثبت کند; علاوه بر این، این ویژگی به عکاس این امکان را می دهد که در محیط های کم نور تصاویر خود را به صورت حرفه ای ثبت کند. مزیت دیگری که این دوربین را از رقبای خود متمایز می کند، قابلیت تنظیم فوکوس به صورت خودکار و دستی است.

در حال حاضر شما می توانید با خرید دوربین 2000D Canon به شما امکان عکاسی آسان و لذت بخش را می دهد. همچنین اگر بودجه کمی دارید، قیمت دوربین Canon 2000D قطعا برای شما مناسب خواهد بود.

دوربین 2000D این دوربین با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود در رده دوربین های نیمه حرفه ای خانواده کانن قرار می گیرد و می تواند انتخاب مناسبی برای کاربرانی باشد که به تازگی وارد دنیای عکاسی شده اند. این دوربین به عنوان یکی از محبوب ترین دوربین های نیمه حرفه ای شناخته می شود. دوربین های حرفه ای

مقدمه، بررسی تخصصی

بدنه دوربین کانن 2000D

بررسی دوربین 2000D

شرکت کانن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین های DSLR است که هر ساله تعداد زیادی دوربین را به بازار جهانی معرفی می کند. دوربین 2000d این یک دوربین مبتدی است که استفاده از آن بسیار آسان است.

این دوربین امکانات زیادی دارد و نسبت به دوربین قبلی خود پیشرفت زیادی کرده است. دوربین 2000D به راحتی می تواند نور مناسب عکس را با وضوح و حساسیت بالا بین 100 تا 6400 فراهم کند.

این دوربین علاوه بر تمامی امکانات می تواند به راحتی در حالت عکاسی پیاپی 3 عکس در ثانیه ثبت کند که نسبت به دوربین قبلی کانن پیشرفت بزرگی به شمار می رود. هم دارای 9 نقطه فوکوس است که به راحتی سوژه را فوکوس می کند، تعداد نقاط فوکوس دوربین 2000D نسبت به دوربین های حرفه ای کانن کاهش یافته است، اما همچنان فوکوس عالی را برای کاربر نشان می دهد.

سنسور و پردازنده

کانن سنسور این دوربین را طوری طراحی کرده است که در نور کم نویز بسیار کمی داشته باشد. دوربین 2000D می تواند با سرعت 30 فریم در ثانیه و با کیفیت FULL HD بدون هیچ نویز عکاسی کند.

همانطور که در بالا گفتم سنسور استفاده شده در این دوربین یک سنسور مناسب و کارآمد است که امکان ثبت 3 عکس در ثانیه در حالت عکاسی پیاپی را به شما می دهد.

مشخصات فوکوس

این دوربین دارای 9 نقطه فوکوس است که می تواند به راحتی سوژه را فوکوس کند. هنگامی که دوربین را در حالت منظره یاب قرار می دهید، می توانید از فوکوس خودکار نیز استفاده کنید و دیگر نیازی به فوکوس دستی ندارید. مگر اینکه سیستم فوکوس را روی دستی تنظیم کنید.

دوربین کانن 2000D گزینه ای مناسب برای کاربران نیمه حرفه ای است که قیمت بسیار مناسبی دارد.

نمایشگر دوربین 2000D

صفحه نمایش این دوربین از نوع LCD است که دقت بسیار خوبی را ارائه می دهد. دقت این نمایشگر 920000 نقطه است که تصویر را کاملا طبیعی نشان می دهد.

اندازه صفحه نمایش دوربین کانن 2000d 3 اینچ است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این نمایشگر که نسبت به مدل قبلی پیشرفت زیادی کرده است، یک نمایشگر حرفه ای است.

ورودی ها و خروجی ها

این دوربین راه های زیادی برای انتقال فایل ها از دوربین به دستگاه های دیگر دارد.

دوربین کانن 2000D یک خروجی usb وجود دارد که با آن می توانید به راحتی فلش خود را به دوربین متصل کرده و فایل های خود را به آن انتقال دهید. همچنین می توانید فایل های داخل دوربین را مشاهده کنید.

این دوربین علاوه بر خروجی USB که در دوربین های DSLR بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دارای خروجی HDMI نیز می باشد. با این خروجی می توانید دوربین را به تلویزیون متصل کرده و عکس ها یا فیلم های داخل دوربین را مشاهده کنید.

کاربرد بسیار مهم این دوربین این است که با اتصال دوربین به سیستم (کامپیوتر یا لپ تاپ) می توانید تعداد عکس های گرفته شده با دوربین را مشاهده کنید.

راه های ارتباطی

این دوربین علاوه بر ورودی و خروجی دارای روش های ارتباطی بی سیم برای انتقال فایل می باشد. با اتصال دوربین به موبایل یا دستگاه های دیگر می توانید به راحتی فایل های خود را انتقال دهید.

این دوربین دارای روش های ارتباطی (nfc و wifi) می باشد. با اتصال آن به دستگاه های مختلف می توانید به راحتی فایل های خود را انتقال دهید. همچنین می توانید دوربین را به تلفن همراه خود متصل کرده و از آن به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید.

طراحی مدرن

بدنه دوربین 2000d از رزین پلی کربنات، شیشه و فیبر ساخته شده است که در برابر ضربه و گرد و غبار بسیار مقاوم است. این دوربین پس از قرار دادن آن در زیر آب ضد آب نیست

وزن دوربین نکته بسیار مهمی است که عکاسان به آن توجه زیادی می کنند. وزن Kanon 2000D 475 گرم است که به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

ابعاد دوربین کانن 2000 77.6×101.3×129 میلی متر است که به راحتی در دست جا می شود.

همچنین بخوانید: دوربین کانن 2000d

SKU:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 2000D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 2000D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه