نقد و بررسی دوربین کانن 4000D + 18-55mm III

مقدمه، مرور و بررسی اجمالی

دوربین DSLR Canon EOS 4000D با لنز 18-55mm III

نقد و بررسی دوربین کانن 4000D + 18-55mm III

انتخابی مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان…

بدنه سبک و پلاستیکی این دوربین به شما این امکان را می دهد که بدون خستگی به مدت طولانی عکس بگیرید.

دوربین ذکر شده توسط شرکت کانن دارای صفحه نمایش 2.7 اینچی ثابت و بدون سنسور است که کاربر را به اعمال تنظیمات مورد نظر با استفاده از دکمه های موجود و ثبت اشیاء مورد نظر با کیفیت مناسب ترغیب می کند.

فیلم بررسی دوربین Canon 4000d در یوتیوب

منظره یاب نوری و فوکوس مناسب و همچنین نمایش زنده از ویژگی های این محصول ساده و در عین حال کاربردی است.

همچنین با هر بار شارژ کامل باتری امکان ثبت 500 تصویر وجود دارد که نسبت به دوربین و قیمت آن خوب و قابل قبول است. خرید دوربین 4000D برای افرادی که به عکاسی به عنوان یک سرگرمی و نه حرفه ای علاقه دارند توصیه می شود. دوربین 4000D با قیمت مناسب با بدنه پلاستیکی برای عکاسی در منزل و فضاهای محدود مناسب است. این دوربین جزو دوربین های بسیار معمولی و غیر پیچیده است. می توانید دوربین را بردارید و از آن استفاده کنید.

“4000D Canon به شما یک راه حل اساسی برای عکاسی ارزان قیمت می دهد” 4000D عملکرد بالایی را با قیمت متوسط ​​ارائه می دهد. به همین دلیل، خرید دوربین Canon 4000D از نظر منتقدان انتخاب هوشمندانه ای است.

“دوربین DSLR 4000D برای جایگزینی دوربین های قدیمی کانن طراحی شده است” این جایگزین ابتدایی. انتخاب حرفه ای برای عکاسی کم هزینه. این دوربین دارای ویژگی های خاصی است که حتی خود شرکت کانن نیز از دیدن عملکرد این دوربین شگفت زده می شود.

مقدمه، بررسی تخصصی

Canon 4000D + 18-55mm III

17 تعویض دوربین های قدیمی

کار با دوربین 4000d به قدری آسان است که می توانید به راحتی با آن کار کنید Canon EOS 4000D در برخی کشورها با نام Rebel 17 شناخته می شود.

((سطح ساده اما حرفه ای)) گزینه ای مقرون به صرفه برای آماتورها ارائه کرد. بازسازی دوربین های قدیمی خارج از کلاس منجر به دوربین Canon 4000D شده است که عکاسی عالی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.

دوربین Canon EOS 4000D همراه با دوربین 2000D وارد بازار شد. داشتن ویژگی های میان رده گران قیمت اما در بدنه پلاستیکی کوچک، قیمت این دوربین را به حداقل رساند.

عواملی که ممکن است شما را به خرید 4000D تشویق کند:

سنسور 18 مگاپیکسلی غیر فول فریم.

مجهز به پردازنده Digic+. از عکاسی پیاپی با سرعت 3 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

فیلمبرداری فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه.

مجهز به منظره یاب نوری و صفحه نمایش با نمای زنده.

یک سیستم Wifi برای برنامه ها وجود دارد

سنسور

“بسیار شبیه” قطعاً عبارتی است که هنگام مقایسه دوربین های 4000D و 2000D می شنوید.

البته توجه داشته باشید که Canon EOS 4000D از سنسور بزرگتری بهره می برد، اما 2000D پیکسل های بیشتری دارد.

شما کدام یک از این دو گزینه را انتخاب می کنید؟

سنسور 2000D بیست و چهار مگاپیکسلی است. اما سنسور 4000D بزرگتر است. عاملی که بر عکس‌های شما تأثیر می‌گذارد، قطعاً سنسور بزرگ‌تر است.

اما مزیت پیکسل های بیشتر چیست؟

هرچه دوربین شما پیکسل بیشتری داشته باشد؛ شما آزادی بیشتری برای چاپ تصویر خود در اندازه های بزرگ دارید. عکاسی بیلبورد با دوربین هایی با پیکسل های بیشتر بهتر است.

پردازنده 4 سری

در رابطه با کیفیت تصاویر گرفته شده توسط دوربین، باید در مورد پردازنده دوربین صحبت کنیم. کانن در طراحی این دوربین از پردازنده سریع Digic 4+ استفاده کرده است.

به لطف این پردازشگر تصویر، دوربین 4000D مجهز به سیستم فوکوس بسیار مناسبی است که سرعت دوربین و توانایی آن برای ردیابی سوژه را بهبود بخشیده است. ارائه کیفیت و نتایج رضایت بخش با قیمتی منحصر به فرد، این دوربین را به یک خرید خوب تبدیل کرده است.

سرعت ISO دوربین به لطف پردازنده بین 100 تا 6400 است. علاوه بر این حالت عکاسی پیاپی 3 فریم در ثانیه در نظر گرفته شده است تا عکاسان تازه کار بتوانند با این دوربین از سوژه های متحرک خود عکس های باکیفیتی بگیرند.

سیستم فوکوس

شاید فکر کنید که نیازی به 9 نقطه فوکوس از 4000D ندارید، اما باید گفت که این عدد با توجه به قیمت و موقعیت دوربین واقعا عالی است. لازم به ذکر است که در بین این نقاط تنها نقطه مرکزی یک cross -Type است.

سیستم فوکوس خودکار این دوربین به عملکرد فوق العاده و کاربردی Dual Pixel AF مجهز نیست. این سیستم به طور خودکار فرد مورد نظر را با سرعت بسیار بالا دنبال می کند و فوکوس می کند. دوربین Canon EOS 4000D به لطف فوکوس فوکوس خودکار عکاسی آسانی را برای مبتدیان ارائه می دهد.

صفحه نمایش

دوربین Canon 4000D ارزان قیمت; عیوب و ایرادات گنجانده شده است. به عنوان مثال، صفحه نمایش دوربین Canon 4000D یکی از ضعیف ترین صفحه نمایش های مورد استفاده در دوربین های DSLR است.

صفحه نمایش 2.7 اینچی این دوربین با وضوح 230000 نقطه ثابت و غیر لمسی است. همچنین جزئیات نشان داده شده در منظره یاب به خوبی منظره یاب های دیگر نیست. در واقع، اگر می خواهید بدون هیچ خطا و مشکلی عکس هایی با کیفیت بگیرید، خرید یک دوربین 4000D برای شما مناسب است.

قابلیت Live View نیز در این دوربین گنجانده شده است، اما با توجه به نمایشگر، انتظار زیادی از آن نداشته باشید. زمانی که دوربین را روی سه پایه قرار داده اید، استفاده از این حالت بیشتر توصیه می شود.

طراحی بدنه

بدنه 4000D کامل نیست، اما نسبت به قیمت آن مقرون به صرفه است. جنس بدنه و پایه آن پلاستیکی است. “در استفاده از لنز سنگین مراقب باشید”

استفاده از بدنه پلاستیکی وزن دوربین را کاهش داد، اما استفاده از لنزهایی مانند 70-200 را دشوار کرد، اما وزن دوربین را به 436 گرم رساند. ابعاد 4000D نیز کوچکتر از سایر دوربین های DSLR است. وزن مناسب و اندازه کوچک به عکاسان خیابانی امکان دسترسی به کارهای طولانی را می دهد.

محافظت در برابر نفوذ دوربین نیز مشکلی است که در 4000D دیده نمی شود. البته انتظار نمی رفت که Canon 4000D برای استفاده زیاد در باران و گرد و غبار عایق بندی شود.

طراحی کنترل کلید

لحظه ای که برای این دوربین کمی تعجب آور است. اعدادی وجود دارد که عملکرد کنترل های دوربین Canon 4000D را به کاربر نشان می دهد. در این دوربین این شکلک ها به جای قرار گرفتن در بالای دکمه ها در کنار آنها چاپ می شوند که نشان دهنده ضعف در طراحی بدنه است.

چیز دیگری که در مورد 4000D تعجب آور است. محل قرارگیری دکمه روشن/خاموش روی کلید کنترل، چیزی است که دسترسی به حالت‌های دوربین را فراهم می‌کند.

سیستم ضبط

ضبط دوربین به کیفیت Full HD محدود شده است. اما با این حال، سنسور بزرگ ویدئوهای باکیفیت را برای شما ضبط می کند. افرادی که به دنبال دوربینی با کیفیت و قیمت پایین برای فیلمبرداری در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی هستند باید این گزینه را در نظر بگیرند.

علاوه بر این، عکاسان تبلیغاتی و افرادی که به دنبال دوربینی برای عکاسی از محصولات خود هستند نیز می توانند به راحتی از این دوربین استفاده کنند.

باتری

باتری در نظر گرفته شده برای این دوربین همان باتری استفاده شده در دوربین کانن 2000 است که با هر بار شارژ باتری می توانید 500 عکس با فرمت Raw بگیرید.

باتری دوربین شارژ کافی برای یک روز را فراهم می کند. باتری دوربین به سرعت شارژ می شود، اما اگر فکر می کنید که این حجم برای کار شما کافی نیست، باید یک باتری اضافی داشته باشید.

با توجه به توضیحات ذکر شده کیفیت دوربین 4000D خوب است؟

در واقع همانطور که قبلا ذکر شد، این دوربین ابتدایی ترین دوربین کانن است. ساده اما مرتبط مهم است که تعیین کنید از خرید دوربین چه انتظاری دارید. کیفیت این دوربین قطعا بالاتر از دوربین موبایل شما خواهد بود.

اگرچه این دوربین ایرادات زیادی دارد، اما کیفیت تصویر به لطف سنسور بزرگ آن واضح است.

یک خرید هوشمند برای شروع

اگر دوربین کامپکت خود را فروخته اید و در مورد بازار گسترده عکاسی سردرگم هستید، خرید دوربین 4000D را به شدت به شما توصیه می کنیم. منوی تنظیمات آسان، ویژگی های کاربردی در مقایسه با قیمت و وزن سبک از عوامل اصلی 4000D هستند.

دانشجویان نیز باید به خرید این دوربین فکر کنند. قیمت مناسب این دوربین می تواند به میزان قابل توجهی در بودجه شما صرفه جویی کند.

این دوربین نه تنها برای عکاسانی که می خواهند یاد بگیرند، بلکه به عکاسان با تجربه نیز توصیه می شود. دوربین 4000D به راحتی می تواند نیازهای عکاسی روزانه شما را برآورده کند.

چه کسی نباید دوربین Canon 4000D را بخرد؟

پاسخ این سوال روشن است. اگر از دوربین خود بیشتر از یک دوربین معمولی انتظار دارید. شما نباید دوربین 4000D بخرید. افرادی که به عکاسی ورزشی و عکاسی حیات وحش نیز علاقه دارند از خرید این دوربین خودداری کنند.

قطعا نمی توانید با سرعت 3 فریم در ثانیه عکس های رضایت بخشی بگیرید. به طور کلی، اگر یک عکاس مبتدی هستید، پول کافی برای خرید دوربین های میان رده ندارید. شما باید به فکر خرید یک دوربین 4000D باشید. تنظیمات دستی و خودکار به عکاسان تازه کار اجازه می دهد تا به راحتی بدون پس زمینه عکس بگیرند.

SKU:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 4000D + 18-55mm III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 4000D + 18-55mm III"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه