نقد و بررسی دوربین کانن 400D بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 400D DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 400D بدنه

بسیار ارزان و مقرون به صرفه

چیزهای زیادی برای شروع یادگیری کار با آنها دوربین های دیجیتال آنها به دنبال گزینه ای ارزان و بدون دردسر هستند که زندگی خوبی نیز داشته باشد. در این شرایط کانن معمولا مدل هایی مانند 400D را به شما پیشنهاد می کند. این مدل اولین بار در سال 2006 وارد بازار شد و از سنسور 10 مگاپیکسلی CMOS استفاده کرد. همانطور که در این رده قیمتی انتظار می رفت صفحه نمایش 2.5 اینچی در کنار پردازنده DIGIC III نیاز شما را برآورده می کند. این دوربین از پایه EF/EF-S پشتیبانی می کند و دارای 12 حالت عکاسی است.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 400D

مشخصات Canon 400D

برای کسانی که هنوز دوربین دیجیتال در دست ندارند. آنها می خواهند آموزش دوره های عکاسی را شروع کنند این دوربین قطعا می تواند یک راه حل عالی باشد. از طرفی ویژگی های اولیه مانند قابلیت عکاسی در شرایط مختلف سفیدی و تنظیمات ISO از 100 تا 1600 به صورت پیش فرض در این دوربین وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 400D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 400D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه