نقد و بررسی دوربین کانن 500D بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین DSLR Canon EOS 500D

نقد و بررسی دوربین کانن 500D بدنه

Canon EOS 500D

اگر به دنبال خرید یک دوربین میان رده با کیفیت هستید که تمام نیازهای شما را پوشش دهد. کانن با 500D ویژگی های جذابی مانند سنسور قدرتمند 15.1 مگاپیکسلی از نوع برش با دست باز را به شما ارائه می دهد. این دوربین از سنسور CMOS استفاده می کند که می تواند ویدیوهای Full HD را تا 20 فریم بر ثانیه ضبط کند. مانیتور این دوربین 3 اینچی با زاویه 170 درجه است که دارای روکش ضد انعکاس می باشد.

ویژگی های Canon 500D

به همین ترتیب از DIGIC4 در این دوربین برای کنترل صداهای بلند به خصوص در نور کم و نور مصنوعی استفاده شده است. در این مدل کانن امکان عکاسی پیاپی 3 تا 4 فریم در ثانیه را فراهم می کند. سیستم جمع آوری گرد و غبار حرفه ای تضمین می کند که دوربین همیشه آماده عکسبرداری است. همچنین این دوربین برای افرادی مناسب است که می خواهند وارد دنیای دوربین های نیمه حرفه ای شوند. اما هنوز اصول اولیه کار با فریم های برش را یاد نگرفته اند.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 500D

دوربین کانن 500d

دوربین 500d یکی از دوربین های نیمه حرفه ای کانن است. دوربین Canon 500d یک دوربین نیم فریم یا برش خورده است که می تواند گزینه خوبی برای یادگیری و شروع عکاسی باشد.

کیفیت دوربین Canon 500d در حدود 16 مگاپیکسل است که به شما امکان می دهد با سنسور بزرگی که به این دوربین متصل است عکس های بسیار با کیفیت تری بگیرید.

بدنه Canon 500d از پلاستیک و فلز ساخته شده است که باعث مقاومت بیشتر آن در برابر ضربه می شود.

قیمت دوربین کانن 500d

متأسفانه خط تولید دوربین Canon 500d متوقف شده و همین امر باعث عدم قیمت دقیق این دوربین شده است. اما قیمت دوربین کانن 500D دست دوم تا حدی قابل تعیین است که بتوانید آن را خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 500D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 500D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه