نقد و بررسی دوربین کانن 50D بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 50D DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 50D بدنه

عکاسی و موارد دیگر

کانن دوربینی به نام 50D را در یکی از محبوب ترین دسته ها و سری های خود عرضه کرده است. این دوربین از سنسور 15.1 مگاپیکسلی CMOS استفاده می کند. صفحه نمایش 3 اینچی آن با زاویه دید 160 درجه و حالت نمایش زنده به شما امکان می دهد تصاویر مختلفی را در موقعیت های مختلف ثبت کنید. علاوه بر این پردازنده این دوربین قدرتمند و زیبا DIGIC 4 می باشد.علاوه بر این حالت فوکوس 9 ناحیه ای نیاز به فرآیندهای دشوار عکاسی را بی نیاز می کند.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 50D

راهنمای خرید دوربین حرفه ای

این دوربین دارای فلاش خودکار و 15 حالت عکاسی است و امکان ارتباط از طریق HDMI و USB را برای انتشار محتوا در دستگاه های دیگر فراهم می کند. وزن دوربین با باتری 822 گرم است و از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دوربین می توان به عکاسی پیاپی 6.3 فریم بر ثانیه اشاره کرد. به طور کلی، این دوربین برای کسانی مناسب است که فقط می خواهند عکاسی کنند و نه فیلمبرداری.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 50D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 50D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه