نقد و بررسی دوربین کانن 6D بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 6D DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 6D بدنه

دوربین بدنه Canon 6D – سریع و قدرتمند

کانن بار دیگر یک دوربین فول فریم قدرتمند با لنز CMOS با دقت سنسور 20.0 مگاپیکسلی در یکی دیگر از مدل های D خود منتشر کرده است. با این دوربین قادر خواهید بود فیلمبرداری با کیفیت Full HD بگیرید. این دوربین دارای اتصالات بی سیم داخلی است و به شما امکان می دهد از 3 برابر به 6 برابر زوم کنید. همچنین یک صفحه نمایش 3 اینچی در قسمت کنترل رابط کاربری وجود دارد که بالاترین محدوده سرعت را برای پردازش تصاویر با DIGIC 5+ ارائه می کند.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه 6 بعدی کانن

آشنایی با جزئیات فنی Canon 6D

ویژگی ها و عملکردهایی که کانن در این دوربین به شما ارائه می دهد فراتر از قیمت است. در واقع اگر می خواهید بدون نگرانی شلیک کنید و شلیک کنید. این دوربین با مشخصات بهینه برای شما مناسب است. اگر علاقه مند به خرید دوربین فول فریم در دسته بندی بودجه هستید. بدنه کوچک و وزن سبک آن نیز شما را متقاعد به خرید این محصول می کند. البته کیفیت ساخت این دوربین بالاست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 6D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 6D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه