نقد و بررسی دوربین کانن 7D بدنه

مقدمه مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 7D DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 7D بدنه

معرفی دوربین Canon 7D Mark 1

اگر قصد خرید دوربین ژاپنی با کیفیت و بر پایه فلز و در حد مدل های سبک را دارید کانن یک مدل 7 بعدی با مشخصاتی مانند: CIMOS و سنسور فریم 18 مگاپیکسلی را به شما پیشنهاد می کند. توانایی عکاسی مداوم با سرعت 8 فریم در ثانیه با استفاده از پردازنده قدرتمند Digic4 این کار را بسیار آسان می کند.

حساسیت به نور را می توان در محدوده 100 تا 6400 ISO تنظیم کرد. این دوربین برای کسانی مناسب است که برای عکاسی در فضای باز نیاز به کنترل نور بیشتری دارند.

مقدمه بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 7D

مشخصات Canon 7D

فیلمبرداری این دوربین فول اچ دی با کنترل دستی است. علاوه بر این نمایشگر 3 اینچی به شما امکان کنترل تصاویر ضبط شده و اعمال تنظیمات را می دهد. این دوربین از لنز 100% روکش دار استفاده می کند و دوربین حتی در شرایط آب و هوایی سخت کاملا ضد آب است.

در واقع اگر به دنبال یک دوربین حرفه ای بالاتر از سطح معمول بازار هستید. این نوید خوبی دارد. تمامی گزینه های اتصال کابل و کابل در این دستگاه موجود خواهد بود. حالت فوکوس خودکار 19 نقطه ای به شما این امکان را می دهد که تمام جزئیات را در تصاویر فشرده نشده داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید تغییراتی در آنها ایجاد کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 7D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 7D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه