نقد و بررسی دوربین کانن 80D بدنه

مقدمه، مرور و بررسی

بدنه دوربین Canon EOS 80D DSLR

نقد و بررسی دوربین کانن 80D بدنه

محصول محبوب کانن…!

از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین می توان به ظاهر مناسب، سنسور 24 مگاپیکسلی برای گرفتن تصویر خوب و قابلیت اتصال به تلفن همراه اشاره کرد که به راحتی به تلفن همراه شما متصل می شود و به شما امکان می دهد در حالی که در دوربین خود دسترسی ندارید، عکس بگیرید، تصاویر را مشاهده کنید. با تلفن همراه خود یا ایجاد تغییرات در تنظیمات دلخواه؛ اشاره کرد

فیلم بررسی دوربین کانون 80d در یوتیوب

همچنین منظره یاب هوشمند یکی از ویژگی های گنجانده شده در این دوربین است تا کاربر بتواند در زمان مناسب و با کیفیت دلخواه تصاویر مورد نظر را ثبت کند.

علاوه بر توضیحات ذکر شده، دوربین 80d دارای صفحه نمایش لمسی چرخشی 3 اینچی است که مشاهده تصاویر از زوایای مختلف را برای شما آسان می کند.
ارائه دوربین های جدید و دست دوم 80D، اطمینان حاصل می کند که می توانید عکس های خوبی از سوژه های جالب بگیرید.

دوربین Canon 80d با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود یکی از دوربین های دوگانه و دوربین های نسبتا حرفه ای کانن است و با سنسور 24 مگاپیکسلی خود می تواند بهترین عکس ها را ثبت کند.

شرکت ماکسات این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در صورت عدم اطمینان از انتخاب خود، با اجاره و استفاده از آن، شک خود را به قطعیت تبدیل کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

دوربین «Eos 80D» یکی دیگر از دوربین های عکاسی و فیلمبرداری شرکت کانن است که ظاهر و عملکردی مشابه دوربین های قبلی این شرکت دارد.

قبل از عرضه این دوربین به بازار، دوربین 70d جای خود را در بین کاربران کانن باز کرده بود و کاربران از آن بسیار راضی بودند. در واقع می توان گفت که این دوربین به عنوان جایگزینی برای دوربین 70d معرفی شد و تاکنون توانسته محبوبیت خود را از مصرف کنندگان بگیرد و آن را از آن خود کند.

برای مشاهده مشخصات کامل دوربین 70d کلیک کنید

دوربین Canon 80D برای مدل و قدرت خود بسیار حرفه ای طراحی شده است و دارای سنسور CMOS با فرمت APS-C 24 مگاپیکسلی است که در زمان عرضه یکی از بهترین ها در بین دوربین های کانن بود.

سیستم دیگری شبیه به 80D Dual Pixel است که در دوربین 5D mark IV استفاده شده است. دوربین 5d iv یکی از دوربین های حرفه ای کانن است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید: دوربین 5d mark IV

کانن 80d سنسوری (تشخیص فاز سنسور) را نشان داد که به سیستم فوکوس متصل است که برای کاربران بسیار جذاب است. اگر به قابلیت های دوربین Canon 80d علاقه مند هستید تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

دوربین دست دوم کانن 80D

همچنین می توانید دوربین های 80d دست دوم را در قسمت بالا مشاهده کنید.

مقدمه، بررسی تخصصی

دوربین بدنه کانن 80D

سیستم منظره یاب

منظره یاب هوشمند EOS 80D به شما کمک می کند هر بار که از آن استفاده می کنید هیجان عکاسی DSLR را ایجاد کنید و نمای واضح و جامعی را ارائه دهید.

پوشش تقریباً 100٪ به این معنی است که در مورد ترکیب بندی عملاً هیچ حدس و گمانی وجود ندارد و با همه تنظیمات موجود در یک نگاه، منظره یاب هوشمند به عکاسان کمک می کند چشمان خود را روی سوژه نگه دارند تا لحظه را به درستی ثبت کنند.

منظره یاب هوشمند نقاط فوکوس خودکار و حالت فوکوس خودکار را نشان می‌دهد، دارای صفحه‌نمایش شبکه‌ای، سطح افقی الکترونیکی، به‌علاوه بسیاری از نقاط اطلاعاتی دیگر است که می‌توان همه آن‌ها را برای فوکوس دستی پنهان کرد یا اگر عکاس می‌خواهد سوژه‌اش تمام پارامترهای آن را نداشته باشد. تصویر نمایش داده شده

روش های ارتباط بی سیم

دوربین دیجیتال کانن 80D در طراحی فشرده خود از فناوری انتقال بی سیم استفاده می کند.

تنظیمات نوردهی دوربین مانند دیافراگم، سرعت شاتر، ISO، فوکوس و رهاسازی شاتر را می‌توان با استفاده از یک تلفن هوشمند iOS® یا Android سازگار با برنامه رایگان Canon Camera Connect به صورت بی‌سیم انجام داد.

یک تلفن هوشمند سازگار با برنامه Camera Connect را می توان از راه دور، حتی در حالت Live View، برای عکس هایی که گرفتن آنها دشوار است، استفاده کرد.

همچنین می توانید تصاویر را در EOS 80D بدون بیرون آوردن آن از کیف مشاهده کنید و به راحتی تصاویر را مستقیماً از دوربین به گوشی هوشمند خود انتقال داده و ذخیره کنید.

سازگاری کامل DLNA (Digital Living Network Alliance) به معنای اشتراک گذاری آسان بین 80D و سایر محصولات DLNA مانند تلویزیون های HD، تلفن های هوشمند و غیره است.

حتی می توان تصاویر ثابت را بین دو دوربین کانن به صورت بی سیم از طریق یک شبکه محلی (LAN) منتقل کرد.

برای اشتراک‌گذاری آسان در وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی، می‌توان تصاویر و ویدیوها را فوراً در CANON iMAGE GATEWAY # آپلود کرد و حتی می‌توان عکس‌ها را بدون نیاز به رایانه روی چاپگر بی‌سیم دارای گواهی PictBridge چاپ کرد.

قابل توجه است که EOS 80D تمامی این ویژگی های بی سیم را بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی دارد.

طراحی بدنه دوربین 80d

بدنه 80d هم دقیقا همینطوره دوربین 6d mark ii به گونه ای طراحی شده است که تمامی دکمه ها و اکسس پوینت ها در یک مکان قرار گرفته و دقیقاً یکسان هستند.

این بدان معناست که کانن هر دو دوربین را برای یک گروه از کاربران طراحی کرده است. البته دوربین 6d mark ii نسبت به دوربین 80d آپشن ها و عملکردهای متفاوت تری دارد.

همچنین نسل بعدی این دوربین یعنی دوربین 90d دوربین فوق العاده ای است که پیشنهاد می کنم حتما از آن دیدن کنید.

SKU:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین کانن 80D بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین کانن 80D بدنه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه