نقد و بررسی لنز سونی sony 24-70mm f2.8 GM II

مقدمه، مرور و بررسی

سونی 24-70 میلی متر f2.8 GM II

نقد و بررسی لنز سونی sony 24-70mm f2.8 GM II

لنز سونی 24-70mm f2.8 GM II را معرفی می کنیم

لنز Sony FE 24-70mm f/2.8 نوع جدیدی از لنزهای فول فریم این برند است که کیفیتی استثنایی را برای عکاسان و فیلمبرداران ارائه خواهد کرد. محدوده زوم این لنز آن را از سایر محصولات متمایز می کند و برند سازنده این قابلیت را به عنوان نسل بعدی زوم استاندارد G Master می شناسد.

با استفاده از رزولوشن منحصر به فرد در این لنز، کوچکترین پیکسل ها نیز از دید شما دور نخواهند بود و وزن کم و اندازه کوچک آن بر محبوبیت این لنز در بین کاربران افزوده است. ابعاد این لنز 21.3 x 14.9 x 12.7 سانتی متر و وزن آن 695 گرم است که به راحتی می توانید آن را در هر مکانی با خود حمل کنید.

سونی در این لنز از چهار موتور فوکوس خودکار خطی XD استفاده کرده است که زمان پاسخگویی و راه اندازی را بسیار کاهش داده است. به گفته برند سازنده، با استفاده از این لنز بر روی دوربین مناسب می توانید تا 30 فریم در ثانیه ضبط کنید و قابلیت فوکوس خودکار و تنظیم سریع کمک زیادی به سهولت استفاده از این لنز کرده است.

علاوه بر این، این لنز با استاندارد ضد گرد و غبار و ضد رطوبت طراحی شده است. بنابراین می توانید از آن در محیط های مختلف استفاده کنید و در شرایط سخت به قابلیت اطمینان بالایی دسترسی داشته باشید. دو دکمه نگه داشتن در این لنز تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی شرایط فوکوس را کنترل کرده و به نتیجه دلخواه برسید.

به طور کلی، Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II کیفیت برتر، زوم استاندارد و سهولت استفاده را با هم ترکیب می کند و آن را به انتخابی ایده آل برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای تبدیل می کند.

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز سونی 24-70mm f2.8 GM II

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز سونی sony 24-70mm f2.8 GM II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز سونی sony 24-70mm f2.8 GM II"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه