نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR

مقدمه، مرور و بررسی

Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR

نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR

نمای کلی لنز Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm F2.8G حس اطمینان و کیفیت تصویری که این لنز می تواند ایجاد کند ستودنی است، در واقع این لنز یک لنز محبوب برای استفاده طولانی مدت در دستان حرفه ای های پرشور است. این لنز با دیافراگم ثابت f/2.8 در محدوده زوم 24-70 میلی‌متری، وضوح تصویر خوبی را به نمایش می‌گذارد. یک لایه نانو کریستال برای افزایش وضوح تصویر استفاده شده است که می تواند به طور موثر در نور شدید مانند نور خورشید کمک کند. فوکوس داخلی آن (IF) فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا را بدون تغییر طول لنز فراهم می‌کند، بنابراین می‌توانید در فاصله کاری خود کاملاً در معرض دید قرار بگیرید. این ویژگی به این معنی است که دیگر نیازی به تغییر موقعیت یا زاویه خود ندارید، اما می توانید با ثبات عالی عکاسی کنید. AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED زوم تله فوتو سریع و زاویه دید متوسط ​​را فراهم می کند و برای وضوح در هر دو فرمت Nikon FX و DX DSLR بهینه شده است. این لنز دیافراگم سریع و ثابت f/2.8، عملکرد فوق‌العاده در نور کم، و محدوده زوم وسیع با حداقل کاهش کیفیت را ارائه می‌کند. فرمول های نوری پیشرفته Clarity در ساخت لنز قادر به ایجاد کنتراست و رنگ استثنایی برای نمایش تصاویر و فیلم های منحصر به فرد بود.

لنز بادوام و قابل اعتماد AF-S NIKKOR 24-70 f / 2.8G ED می تواند یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها برای کسانی باشد که خواهان کار قابل اعتماد در محیط های چالش برانگیز هستند. از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند و در برابر رطوبت و آب مقاوم است که بسیار حرفه ای است. سه عنصر پراکندگی کم (ED)، شکل شیشه دقیق (PGM) و عنصر غیر کروی می توانند انحرافات کرومی لنز را حتی در بازترین تنظیمات دیافراگم کنترل کنند، در حالی که وضوح و کنتراست را بهبود می بخشند. علاوه بر این، موتور بی‌صدا (SWM) نیکون فوکوس خودکار فوق‌العاده سریع را با دقت بالا و عملکرد بسیار بی‌صدا ممکن می‌سازد. جنبه های مثبت و قابلیت های این لنز هر عکاس حرفه ای را ترغیب به خرید آن می کرد چرا که با دیافراگم سریع، زوم زاویه باز و عملکرد بالا برای سنسورهای فرمت FX و DX می توانست تمام نیازهای کاربر را پوشش دهد. پاسخ سریع هنگام جابجایی موقعیت بین عملکردهای فوکوس دستی و خودکار توسط فرمول های اپتیکال پیشرفته طراحی شده است که در ایجاد وضوح، کنتراست و رنگ استثنایی، تضمین یکپارچگی تصویر و وضوح بی نظیر نقش اساسی دارند. فناوری هوشمند به کار رفته در این لنز Nano Crystal Coat است که باعث کاهش تاریکی و تاری تصویر می شود. بنابراین می توانید از سوژه خود در حین حرکت عکس بگیرید و نتیجه خود را با بالاترین وضوح ببینید.

فوکوس ثابت لنز Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm F2.8G ED بسیار جالب است و می تواند تصاویر شما را از یک منظره بی روح به عکس بالغ و روشن مورد نظر عکاس تبدیل کند. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، رنگ چاپی است که این لنز تولید می کند زیرا توانسته در مقایسه با سایر لنزها کاملاً مشخص ظاهر شود. این یک جنبه تمام شده است و مشخص است که معایبی دارد که از جمله آنها می توان به طول فشرده و قطر زیاد آن اشاره کرد که ممکن است برای برخی از عکاسان حرفه ای کمی ناراحت کننده به نظر برسد. البته آنقدر بزرگ نیست که نیاز به لرزشگیر تصویر داشته باشد و در دست گرفتن آن بسیار راحت است. لازم به ذکر است که شما به این مشکل عادت خواهید کرد، کار با این لنز به طور کامل کاستی های آن را فراموش خواهید کرد. این لنز یکی از پرکاربردترین لنزهای عکاسان است زیرا می توانند با فاصله کانونی فوق العاده لنز آن را در سفر و طبیعت با خود ببرند و خاطره انگیزترین عکس ها را تجربه کنند. همچنین می‌توانید با عکاسی از تپه‌ها و مناظر دریایی، مکان‌های دیدنی و مناظر شهری عکس‌های چشمگیری بگیرید. تاریخ عرضه این محصول 24 نوامبر 2003 می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه