نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR

مقدمه، مرور و بررسی

Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR

نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR

لنز Nikon AF-S 70-200mm F2.8E FL ED VR در یک نگاه
لنز نیکون AF-S 70-200mm F2.8E FL ED VR از دیگر لنزهای نیکور است و به عنوان لنز زوم استفاده می شود. همانطور که از نام این لنز مشخص است، این لنز دارای فاصله کانونی متغیر 70 میلی متر تا 200 میلی متر است و این عدد نشان دهنده قابلیت زوم لنز است. این لنز در دسته لنزهای حرفه ای نیکون قرار می گیرد و بسیار بادوام و پیچیده است. در واقع این لنز برای افراد حرفه ای و نیمه حرفه ای مناسب است و برای ثبت تصاویر مهم استفاده می شود. اگر یک عکاس ورزشی هستید یا می خواهید عکس های شگفت انگیزی از حیات وحش و مناظر ثبت کنید، حتما باید این لنز را در لیست خرید خود قرار دهید. در واقع این لنز عملکرد بسیار جالبی را برای استفاده در تمامی جنبه های تله فوتو نشان می دهد. همچنین توصیه می کنیم که لنز Nikon AF-S 70-200mm F2.8E FL ED VR نیز گزینه خوبی برای عکاسی پرتره باشد. نیکون این لنز را به طور خاص برای دوربین های فول فریم طراحی کرده است، اما می توانید از آن در دوربین های غیر فول فریم نیز استفاده کنید. هنگامی که این لنز را روی دوربین های غیر فول فریم نصب می کنید، فاصله کانونی آن از 70-200 میلی متر به 105-300 میلی متر افزایش می یابد که بسیار عالی است. مانند بسیاری از لنزهای نیکون، لنز نیکون AF-S 70-200mm F2.8E FL ED VR به یک موتور فوکوس خودکار قدرتمند مجهز شده است. این لنز مجهز به سیستم فوکوس خودکار SWM است که فوکوس دقیق و سریع را نشان می دهد. همچنین به راحتی می توانید از قابلیت فوکوس دستی این لنز استفاده کنید و سوژه های خود را به راحتی فوکوس کنید. این لنز مجهز به دیافراگم 9 تیغه دایره ای است که به شما اجازه می دهد بوکه های زیبایی خلق کنید. با استفاده از این لنز می توانید عکس هایی را از زاویه معمولی تا تله فوتو با وضوح بسیار بالا ضبط کنید. لنز نیکون AF-S 70-200mm F2.8E FL ED VR دارای لنز اپیتاکسیال بسیار حساس و دقیق است و در رده بهترین لنزهای نیکون قرار می گیرد. این لنز با 6 عنصر LED و یک عنصر فلوریت، اعوجاج تصویر را تا حد زیادی کاهش می دهد و تصاویر را با بالاترین وضوح ممکن ثبت می کند.

سیستم فوکوس
نیکون با تجهیز این لنز به سیستم SWM فوکوس سریع و دقیق را به این لنز قدرتمند اضافه کرده است. علاوه بر این، استفاده از این موتور فوکوس خودکار در این لنز باعث شد تا عملیات فوکوس بسیار بی صدا و روان باشد. فوکوس در این لنز به صورت داخلی انجام می شود و می توانید لنز خود را جداگانه به فیلتر مجهز کنید.

نمونه عکس با این لنز

حداقل فاصله کانونی این لنز 110 سانتی متر است، به این معنی که شما باید حداقل 110 سانتی متر از آن فاصله داشته باشید تا بتوانید روی سوژه های خود فوکوس کنید. علاوه بر فوکوس خودکار بسیار حرفه ای، می توانید به راحتی از عملکرد فوکوس دستی این لنز استفاده کنید. فوکوس دستی در این لنز توسط حلقه تعبیه شده در لنز انجام می شود و در واقع زمانی که سیستم فوکوس خودکار نتیجه دلخواه را ارائه نمی دهد، می توانید فوکوس را از حالت خودکار خارج کرده و به راحتی روی سوژه خود فوکوس کنید.

دیافراگم لنز Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR
این لنز به دیافراگم F/2.8 تا F/22 مجهز شده است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی تصاویر واضح یا واضحی را حتی در نور کم ثبت کنید. شرکت نیکون این لنز مجهز به دیافراگم 9 تیغه دایره ای است که دیافراگم کاملا دایره ای دارد. بنابراین تصاویر خارج از فوکوس شما به بوکه های زیبا مجهز شده و پس زمینه شما همیشه بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود. همچنین به شما این امکان را می دهد که با عمق میدان بسیار کم تصاویر شگفت انگیزی بگیرید.

فاصله کانونی
همانطور که می دانید این لنز را لنز زوم می نامند و دلیل محبوبیت آن فاصله کانونی آن است. لنز Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR II فاصله کانونی 70-200mm را در اختیار کاربر خود قرار می دهد که با آن می توانید تله فوتوهای زیبایی را ثبت کنید. وقتی این لنز را روی یک دوربین غیر فول فریم نصب می کنید، فاصله کانونی آن به 105 تا 300 میلی متر افزایش می یابد. این لنز حرفه ای برای ثبت تصاویر ورزشی، عکاسی از منظره و عکاسی حیات وحش بسیار مناسب است. پس باید در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید از این لنز در عکاسی روزمره استفاده کنید، باید لنز دیگری را انتخاب کنید.

طراحی و بدنه لنز
همانطور که می دانید تمامی لنزهای نیکون کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. وقتی برای اولین بار این دوربین را در دست بگیرید، متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد. بدنه این لنز حرفه ای از آلیاژ منیزیم ساخته شده است و کل بدنه از فلز مقاوم ساخته شده است.وزن این لنز 1430 گرم است و در واقع شاید تنها نکته منفی این لنز وزن زیاد آن باشد. نیکون این لنز را به صورت ایکسل و موم شده طراحی کرده است و در هر شرایطی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین باید اضافه کنم که این لنز حتی در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم است. بنابراین فرقی نمی کند که بخواهید از این لنز در هوای بارانی یا در مکان های گرد و غبار استفاده کنید، لنز نیکون AF-S 70-200mm F2.8E FL ED VR به گونه ای طراحی شده است که در هر شرایطی نیازهای شما را برآورده کند. طول این لنز 203 میلی متر و قطر آن 89 میلی متر است و پایه آن برای سهولت در استفاده طراحی شده است. اندازه دیافراگم این فیلتر 77 میلی متر است و می توانید از تمامی فیلترهای این اندازه استفاده کنید و از لنز گران قیمت خود محافظت کنید. همچنین افکت های زیبای زیادی به تصاویر خود اضافه کنید. نکته قابل توجه دیگر در مورد این لنز تثبیت آن است. این لنز مجهز به سیستم تثبیت کننده 4 محوره است و قادر است لرزش های ناشی از دست دادن را تا 4 مرحله متوقف کند. در مورد لنزهای این لنز باید به شما بگوییم که در ساخت آن از 22 لنز در 18 گروه استفاده شده است. 6 عدد از این لنزها از نوع ED هستند که باعث کاهش پراکندگی نور می شود. به علاوه تمامی لنزهای به کار رفته در این لنز مجهز به روکش نانو کریستال هستند تا از تار شدن سوژه در عکس ها جلوگیری شود. به علاوه شیشه جلو و عقب این لنز به روکش مخصوصی مجهز شده است که از باقی ماندن لکه های آب و اثر انگشت روی لنز جلوگیری می کند. لنز Nikkor 70-200 01 اعوجاج در این لنز به کمترین حد خود از زمان Super Integrated رسیده است. به گونه ای که تصاویر ثبت شده با آن از وضوح و وضوح بسیار بالایی برخوردار است.

نتیجه گیری
با توجه به توضیحات باید بگوییم که این لنز قابلیت هایی فراتر از انتظار شما را در اختیار شما قرار می دهد و اگر به دنبال لنز با فاصله کانونی 70 تا 200 میلی متر هستید، حتما باید این لنز را در لیست گزینه های خرید خود قرار دهید. . توجه داشته باشید که این لنز برای افراد مبتدی مناسب نیست و فقط به عکاسان حرفه ای و نیمه حرفه ای توصیه می شود. در مورد کارایی و کارایی این لنز باید به شما بگویم که به غیر از وزن زیاد این لنز، نقطه ضعفی در این دوربین وجود ندارد. می توانید از لنز نیز استفاده کنید Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm F2.8G ED VR II که به عنوان نسل جدید این لنز ارائه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز نیکون AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه