نقد و بررسی لنز کانن EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM

مقدمه، مرور و بررسی

Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS STM

نقد و بررسی لنز کانن EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM

کانن با معرفی لنز Canon EF-S 18-55mm STM، یکی از پرکاربردترین لنزهای خود را روانه بازار کرد که هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری عالی است. این لنز یک لنز زوم همه منظوره با زاویه دید عریض تا محدوده تله فوتو کوتاه است و با دوربین های Canon با فرمت APS-C که فوکوس خودکار روی سنسور دارند سازگار است. دوربین هایی که می توانند با قابلیت های STM این لنز کار کنند مانند EOS 750، EOS 800D و همچنین EOS 70D و EOS 80D امکان فوکوس کاملا بی صدا و بسیار سریع را مانند لنزهای دوربین فیلمبرداری فراهم می کنند.

فاصله کانونی این لنز زوم بین 18 تا 55 میلی متر و فاصله کانونی معادل 35 میلی متری 29 تا 88 میلی متر است. در این لنز، کانن یک سیستم تثبیت کننده نوری ویژه طراحی کرده است که قادر است لرزش های دریافتی را تا چهار استاپ سرعت شاتر کاهش دهد و به شما این امکان را می دهد که حتی در نور کم، بدون استفاده از سه پایه یا گیمبال دستی، تصاویری با کیفیت بالا ثبت کنید.

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM

لنزها

ساختار لنز Canon EF-S 18-55mm STM از لنزهای غیر کروی استفاده می کند که به منظور بهبود وضوح و کنتراست تصاویر، اصلاح انحراف و پراکندگی نور و رنگ ها و در سراسر محدوده زوم، پراکندگی نور در لبه های با کنتراست بسیار کاهش می یابد، علاوه بر این، با کمک این ساختار نوری حرفه ای، می توانید مطمئن باشید که وضوح تصویر در تمام محدوده زوم یکسان باقی می ماند.

همچنین روی سطح این لنز از پوشش های ضد انعکاس خاصی استفاده شده است که تعادل رنگی محیط را به خوبی حفظ کرده و رنگ های بسیار دقیق، متراکم و متضاد را منتقل می کند.

قابلیت فوکوس خودکار سروو برای فیلم ها

این لنز از عملکرد انحصاری Movie Servo AF Canon پشتیبانی می کند و با کمک آن می توان فوکوس خودکار مداوم، بی صدا، دقیق و سریع را در حین فیلمبرداری انجام داد. علاوه بر این، می‌توانید هنگام عکاسی با حالت فوکوس خودکار یا فوکوس خودکار، فوکوس را به صورت دستی تنظیم کنید.

سیستم فوکوس موتوری

کانن با طراحی یک پردازنده جدید و ایجاد الگوریتم فوکوس خودکار بهینه شده در این لنز، سرعت فوکوس خودکار را به خصوص در هنگام عکاسی افزایش داده است.

همچنین لنز Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM مجهز به سیستم فوکوس داخلی است که فرآیند فوکوس را سرعت می بخشد و علاوه بر حفظ شکل فشرده و فشرده لنز، حداقل کانونی را ممکن می سازد. طول 25 سانتی متر به سوژه نزدیک شوید و عکس بگیرید. خوشبختانه ساختار جلویی لنز در حین فوکوس نمی چرخد، بنابراین می توانید به راحتی و بدون مشکل از فیلترهای پلاریزه استفاده کنید.

دیافراگم

دیافراگم لنز Canon EF-S 18-55mm STM دارای 7 پره است که نقاط نوری موجود در بوکه تصویر را احاطه کرده و به کمک آن می توانید بوکه های بسیار زیبایی را در پس زمینه ثبت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه