نقد و بررسی لنز کانن EF-S 24mm f/2.8 STM

مقدمه، مرور و بررسی

Canon EF-S 24mm f/2.8 STM

نقد و بررسی لنز کانن EF-S 24mm f/2.8 STM

کانن با معرفی لنز Canon EF-S 24mm STM، ابزار عکاسی در اکثر زمینه ها را در اختیار کاربران قرار داده است. این لنز پرایم برای استفاده در دوربین هایی با سنسور APS-C طراحی شده است.

فاصله کانونی معادل 35 میلی متری این لنز در دوربین های سنسور APS-C 38 میلی متر است. حداقل فاصله کانونی این لنز 16 سانتی متر و قطر دیافراگم فیلتر 52 میلی متر است.

مقدمه، بررسی تخصصی

لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM

لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM در یک نگاه



با معرفی لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM، کانن یک لنز جامع برای انواع مختلف عکاسی برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است. لنز ثابت 24 میلی متری کانن را می توان بر روی دوربین های APS-C شرکت کانن نصب کرد. فاصله کانونی 35 میلی متری این لنز معادل 38 میلی متر در دوربین های سنسور APS-C است. حداقل فاصله کانونی 16 سانتی متر و قطر سوراخ فیلتر 52 میلی متر است.

سیستم فوکوس
این لنز مجهز به مکانیزم فوکوس STM است که باعث می شود فوکوس صاف، سریع و بی صدا را هم در عکسبرداری و هم در فیلمبرداری تجربه کنید. مثل همیشه، یک حلقه فوکوس دستی روی بدنه وجود دارد که می توانید برای کنترل فوکوس آن را بچرخانید. علاوه بر این، هنگام استفاده از این لنز در دوربین‌های EOS، عملکرد Movie Servo AF فعال می‌شود که ردیابی فوکوس را در هنگام عکاسی مداوم از طریق منظره یاب فراهم می‌کند.


لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM

یکی از لنزهای استفاده شده در این لنز از نوع غیر کروی است که با استفاده از پراکندگی رنگ اصلاح می شود و وضوح لبه به لبه در تصاویر ایجاد می کند. همچنین یک پوشش لنز بهینه و انحصاری وجود دارد که شبح و شعله ور شدن را کاهش می دهد و تصاویر شما با کنتراست و وضوح بالاتری ثبت می شوند.

دریچه دیافراگمی
دیافراگم لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM مجهز به موتور میکرو پله ای است که دیافراگم را خیلی سریع و بی صدا تنظیم می کند. دیافراگم 7 تیغه این لنز دهانه را کاملا گرد کرده و پس زمینه سوژه های شما را محو می کند و بوکه زیبایی ایجاد می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن EF-S 24mm f/2.8 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن EF-S 24mm f/2.8 STM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه