چهره‌های دانشگاهی از رویش‌های انقلاب هستند

چهره‌های دانشگاهی از رویش‌های انقلاب هستند

فرماندار شهرستان ممسنی گفت: چهره‌های دانشگاه اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان همه از رویش‌های انقلاب و سند افتخار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایکسل به منظور بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید (رجایی و باهنر) دانشگاهیان دانشگاه آزاد ممسنی با عبدالکریم انصاری فرماندار و کارکنان فرمانداری ممسنی دیدار و گفتگو کردند.

عبدالکریم انصاری فرماندار شهرستان ممسنی در این دیدار با تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی به اهمیت و جایگاه این دانشگاه اشاره کرد و افزود: چهره‌های دانشگاه اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان همه از رویش‌های انقلاب و هر کدام سند افتخاری برای ما هستند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی بزرگترین مرکز آموزش عالی در شهرستان‌های ممسنی و رستم بوده که در مدت زمان اخیر برای فرمانداری و مجموعه شهرستان افتخار آفریده و سندی مبرهن و آشکار است.

این مسئول گفت: در حوزه آزمون‌های استخدامی، کنکور سراسری و آزمون‌های مختلف دانشگاه با توجه به داشتن امکانات و تجهیزات مناسب، بسیار به کار رونق بخشید و در حقیقت اگر مجموعه دانشگاه و مدیریت خوب و توانمند این واحد دانشگاهی نبود، قطعا وجهه شهرستان زیر سوال می‌رفت و کار بسیار ارزشمندی در این زمینه انجام شد.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان بر حمایت‌های خود در جهت توسعه و ارتقای دانشگاه تاکید و بیان کرد: هیئت رئیسه، مدیریت دانشگاه، روابط عمومی فعال، کارکنان و اساتید در مراسم مختلف فرهنگی، مذهبی و سیاسی و فعالیت‌های ملی و راهپیمایی‌ها و عزاداری‌های شهرستان نقش بی بدیلی دارند و همیشه در صحنه هستند و حضور مثبت و ملموسی دارند.

چهره‌های دانشگاهی از رویش‌های انقلاب هستند

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد حوزه مدیریتی دانشگاه در بخش‌های مختلف به تشریح مهمترین اهداف و برنامه‌های دانشگاه در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

 کریمی از مساعدت‌ و حمایت‌های فرماندار شهرستان از دانشگاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی قدردانی و برنامه‌ها و اهداف فرمانداری به عنوان نماینده سیاسی دولت در شهرستان ممسنی را در پیشرفت و توسعه شهرستان مناسب ارزیابی کرد.

 حجت الاسلام سیدرضا شمس الدینی رئیس اداره اموررفرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی نیز به ارائه نکات و نظراتی در حوزه امور فرهنگی پرداخت.

چهره‌های دانشگاهی از رویش‌های انقلاب هستند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چهره‌های دانشگاهی از رویش‌های انقلاب هستند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چهره‌های دانشگاهی از رویش‌های انقلاب هستند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه