ژل شستشو هیدرودرم پوست چرب

داشتن جوش و آکنه می تواند بسیار آزاردهنده باشد و سبب نارضایتی فرد از ظاهر و زیبایی خود شود. آکنه یا همان جوش، مشکلات پوستی شایعی به خصوص برای جوانان هستند که اغلب بعد از سن بلوغ از شدت آن کاسته می شود. اما افرادی که در سنین بالا همچنان دچار آکنه می شوند و هنوز جوش های صورتشان فروکش نکرده و یا نسبت به قبل شدت یافته باید به دنبال عامل محرک این عارضه و راه حلی برای بهبود آن باشند. یکی از راهکارهای موثر در رفع این مشکل شستشوی صورت به روش صحیح و با محصولات مناسب است. ژل شستشوی صورت پوست چرب و آکنه ای هیدرودرم یکی از بهترین محصولاتی است که با به کار گیری از ترکیبات موثر ضد جوش، در کنترل و مهار جوش و پاک سازی پوست پیشنهاد می شود.

ژل شستشو هیدرودرم پوست چرب

ژل شستشو پوست چرب

این محصول حاوی سبومین، پیرکتون اولامین، اسید سالیسیلیک، روغن درخت چای و ترکیبات غیر صابونی ملایم و اسیدیته ی سازگار با پوست می باشد.فوم شستشو ویتابلا با زدودن چربی اضافی، آلودگی ها و پاک سازی منافذ پوستی به بهبود کیفیت پوست کمک کرده و مانع از بروز جوش و آکنه می شود. از مهم ترین روغن های موجود برای رفع جای جوش و جلوگیری از بروز آکنه، روغن درخت چای است.

اثرگذاری روغن درخت چای برای جوش و جای جوش بسیار چشم گیر است و یکی از مزیت های خرید این محصول به شمار می رود. سالیسیلیک موجود در این محصول از بین برنده ی لایه ی شاخی پوست می باشد و در رفع قرمزی و التهابات پوستی موثر است. سبومین برطرف کننده ی چربی اضافی و تنظیم کننده ی ترشح غدد سباسه پوست است و اثرات مخرب اشعه ی ماورای بنفش خورشید را از بین می برد.
ژل شستشو پوست چرب هیدرودرم مخصوص پوست های چرب، جوش دار و آکنه ای به زدودن چربی اضافی، آلودگی های سطحی و باقی مانده مواد آرایشی از سطح پوست کمک می کند. این محصول حاوی عصاره های گیاهی و پاک کننده های غیر صابونی بوده و با باز نمودن منافذ پوستی و مهار تکثیر باکتری ها، موجب بهبودی جوش های صورت می گردد.

  • پاکسازی آلودگی های سطحی و مواد آرایشی
  • پاک کننده چربی های اضافی پوست
  • مناسب برای پوست های چرب،جوش دار و آکنه ای
  • بهبود و جلوگیری از بروز جوش و آکنه
  • مهار تکثیر باکتری ها و قارچ ها
  • پاک کننده غیر صابونی
  • تنظیم و کنترل ترشح غدد چربی پوست
  • حاوی سبومین، پیریکتون اولامین، روغن درخت چای و اسید سالیسیلسک
  • حجم 150 میل

مواد موثر محصول :
پیروکتون اولامین:

آنتی سبورییک و کنترل کننده ترشح چربی از غدد سباسه پوست، ضد باکتری، ضد قارچ و مانع از رشد میکروارگانیسم ها، دارای قابلیت تحمل پذیری بالا و موثر در رفع قرمزی و التهابات پوستی

سبومین:

برطرف کننده چربی اضافی با تنظیم کننده ترشح غدد سباسه پوست، ضد قارچ، ضد باکتری و از بین برنده اثرات مخرب اشعه ماورای بنفش نور خورشید

روغن درخت چای:

ضد باکتری و ضد قارچ، ممانعت از ترشح چربی اضافی و رشد باکتری ها و در نتیجه کنترل فعالیت غدد سباسه

اسید سالیسیلیک:

از بین برنده لایه شاخی پوست با دارا بودن خاصیت کراتولیتیک موثر در رفع قرمزی و التهابات پوستی

روش استفاده:
برای استفاده از ژل شستشوی هیدرودرم ابتدا صورت خود را با آب مرطوب کنید، سپس مقدار کافی از ژل را کف دست ریخته و به پوست صورت بمالید و به آرامی ماساژ دهید. سپس پوست را آبکشی کرده و از شفافی و لطافت پوست خود لذت ببرید.

توجه داشته باشید به اطراف چشم و روی لب ها استعمال نشود.همچنین بر روی زخم و نواحی مخاطی فرآورده را نمالید.

به نظر می رسد که قیمت ماسک کربن ویتابلا در جحم 300 میل خیلی باصرفه تر از حجم های کمتر این ماسک می باشد.

 انواع ژل شستشو

ژل شستشوی پوست خشک

همان طور که از نامش نیز پیداست برای افرادی تولید می گردد که پوست خشکی دارند. این افراد نمی توانند از هر شوینده ای استفاده نمایند زیرا باعث تشدید خشکی، پوسته پوسته شدن، ایجاد احساس کشیدگی و حتی چین و چروک های پوستی می گردد.

در فرمولاسیون این محصولات اغلب از ترکیبات آبرسانی مانند آلویه ورا، بابونه، سدیم هیالورونات، سرامید و ویتامین E استفاده می گردد. و برای جلوگیری از التهاب نیز از ترکیباتی مانند آلانتویین استفاده می شود.

بهتر است محصولاتی را انتخاب نمایید که فاقد پارابن و ترکیبات صابونی می باشند و PH پوست را در حالت تعادل نگه دارند.

ژل شستشو پوست چرب و مختلط

افراد دارای پوست چرب، عموما مستعد جوش می باشند . پس بهتر است محصولاتی انتخاب کنند که کاهش دهنده و کنترل کننده ترشح چربی در پوست باشد تا از بروز جوش، گرفتگی منافذ و برق افتادن پوست جلوگیری نمایند.

ترکیباتی چون سالیسیلیک اسید، روغن درخت چای و زینک پی سی ای پای ثابت این محصولات می باشند زیرا نقش موثری در کنترل چربی دارند.

ژل شستشوی پوست حساس

افرادی که پوست حساس و آسیب پذیری دارند نیز باید از محصولات مخصوص پوست خود استفاده نمایند. بسیاری از این افراد به سراغ شوینده های کودک می روند اما این محصولات قدرت پاک کنندگی مناسبی ندارند و نمی توانند پوست را به طور کامل تمیز کند.

در ترکیبات این نوع محصولات عموما از پارابن و مواد آسیب رسان استفاده نشده است. آلانتویین، آلویه ورا، خیار، بیزابولول همه ترکیباتی التیام بخش و تسکین دهنده هستند که به کاهش التهابات پوستی کمک می نمایند.

ژل شستشوی آقایان

اغلب آقایان از شستشو پوست صورت با شوینده مناسب و حتی روتین های پوستی فراری هستند و این امر باعث آسیب به پوست و پیری زودرس پوست صورت می گردد.

آقایان بیشتر در معرض نور خورشید و آلودگی هوا می باشند به همین خاطر توصیه می گردد از ژل های حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و آبرسان استفاده نمایند.

ژل شستشوی روشن کننده

این محصول برای افرادی مناسب می باشد که از کدری و تیره بودن رنگ پوست خود رنج می برند و یا پوست آن ها پر از لک می باشد.

این محصولات عموما حاوی ترکیبات گیاهی روشن کننده مانند عصاره بابونه و یا عصاره شیرین بیان می باشند. و به رفع کدری و روشن شدن پوست کمک می نمایند.

ژل شستشوی اسکراب دار

پوست روزانه تعداد بسیار زیادی از سلول های خود را از دست می دهد به همین خاطر در کنار شستشو اسکراب و لایه برداری از پوست نیز امری ضروری است.

برخی از شوینده ها حاوی دانه های اسکراب می باشند که در حین شستشو صورت، پوست را لایه برداری کرده، منافذ آن را باز کرده و سلول های مرده را از روی پوست حذف می کنند. این امر به روشن شدن و شفاف شدن رنگ پوست نیز کمک می نماید.

بهترین ژل شستشو صورت

برای افرادی که پوست خشک دارند مناسب می باشد. در حین شستشو پوست را آبرسانی می کند و به طراوت و شادابی پوست کمک می کند. این ژل حاوی آلانتویین و بابونه می باشد و اسیدیته پوست را در حالت تعادل نگه می دارد.

برای افراد دارای پوست چرب، مختلط و مستعد آکنه مناسب می باشد.  منافذ پوست را پاکسازی می کند و چربی ترشح شده را در حالت تعادل نگه می دارد. همچنین آنتی باکتریال قوی بوده و از ایجاد جوش جلوگیری می کند. این محصول حاوی سالیسیلیک اسید و زینک پی سی ای می باشد.

پاک کننده قوی پوست می باشد. این محصول فاقد پارابن و ترکیبات صابونی است و ترمیم کننده و التیام بخش پوست است. در ترکیبات این محصول از آلانتویین، خیار و آلویه ورا استفاده شده است.

راه استفاده از عطر موی ویتابلا  ،  این است که عطر  را در هوا اسپری کرده و موهای خود را زیر آن قرار دهید. اینگونه طول عمر و ماندگاری عطر مو افزایش خواهد یافت.

در کنار کنترل چربی پوست و شستشو، آن را آبرسانی نیز می کند. این محصول حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی بوده که از پوست در برابر اثرات مخرب آلودگی هوا محافظت می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ژل شستشو هیدرودرم پوست چرب" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ژل شستشو هیدرودرم پوست چرب"، کلیک کنید.