هفته هفدهم لیگ برتر| ملوان و استقلال با تساوی به رختکن رفتند

هفته هفدهم لیگ برتر| ملوان و استقلال با تساوی به رختکن رفتند

نیمه اول دیدار ملوان و استقلال با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ایکسل، تیم های ملوان بندرانزلی و استقلال در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:15 در ورزشگاه سیروس قابقران به صاف هم رفتند و در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل ختم شد. 

داور: علی اصغر مومنی

اخطار: امید حامدی فر (استقلال) ؛ پدرام قاضی پور (ملوان)

گل: ——

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، محمدرضا سلیمانی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافایل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی فر، مهدی مهدی پور، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و ملوان بندرانزلی در دقایق ابتدایی بیشتر صاحب توپ و میدان بود. در ادامه استقلال به بازی برگشت و در دقایق انتهایی نیمه نخست، موقعیت های بهتری داشت اما درخشش دروازه بان ملوان مانع از گلزنی شاگردان نکونام شد.

 

هفته هفدهم لیگ برتر| ملوان و استقلال با تساوی به رختکن رفتند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته هفدهم لیگ برتر| ملوان و استقلال با تساوی به رختکن رفتند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته هفدهم لیگ برتر| ملوان و استقلال با تساوی به رختکن رفتند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه