راه اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در منطقه مکران از سوی دانشگاه آزاد اسلامی

راه اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در منطقه مکران از سوی دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از راه اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در منطقه مکران از سوی این دانشگاه خبر داد.

کامبیز نرماشیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایکسل با اشاره به اهمیت بهره مندی جامعه از حوزه و دانشگاه و روش های علمی در مسیر حل مسایل و مشکلات اظهار کرد: با بررسی های صورت گرفته در حوزه توسعه استان سیستان و بلوچستان و شناسایی ظرفیت موجود در منطقه، راه اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در جنوب این استان یکی از الزامات در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های مهم و اساسی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ماه های اخیر، موضوع مطالعه و کنکاش اعضای هییت علمی و کارکنان این مجموعه آموزشی درباره کمک حل مسایل و مشکلات استان بوده است که تاکنون موفق شده گام ها و اقدامات عملیاتی در این باره داشته باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اشاره به اهمیت توسعه منطقه مکران براساس مطالبات مقام معظم رهبری تبیین کرد: منطقه مکران تعداد قابل توجهی کارخانه مواد غذایی را به خود اختصاص داده و داشتن آزمایشگاه مواد غذایی از نیازمندی های این منطقه بوده و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با توجه به داشتن ظرفیت منابع انسانی متخصص و آگاه درراستای راه اندازی این آزمایشگاه اقدام کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در منطقه مکران از سوی دانشگاه آزاد اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در منطقه مکران از سوی دانشگاه آزاد اسلامی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه